FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PEDESETA OBLJETNICA ČASOPISA "ELLE": 25 MEĐUNARODNIH IZDANJA

PARIZ, 21. studenog (Hina/AFP) - Francuski časopis ELLE, koji uživa ugled ne samo u svijetu mode, nego i u društvenom životu, slavi 50 godina postojanja s 25 međunarodnih izdanja, to jest 4,8 milijuna prodanih primjeraka mjesečno u svijetu, a 340.000 svakog tjedna u Francuskoj.
PARIZ, 21. studenog (Hina/AFP) - Francuski časopis ELLE, koji uživa ugled ne samo u svijetu mode, nego i u društvenom životu, slavi 50 godina postojanja s 25 međunarodnih izdanja, to jest 4,8 milijuna prodanih primjeraka mjesečno u svijetu, a 340.000 svakog tjedna u Francuskoj. #L# Pokrenula ga je 21. studenoga 1945. godine Helene Gordon-Lazareff s ambicijom da razonodi i opusti, ali je časopis tijekom pet desetljeća postao ogledalo povijesti žena, svojim originalnim tonom i svojim stajalištima. Elegantna ženica (konfekcijski broj 36, američki 8), Helene Lazareff učila je u američkim časopisima, posebice u slavnom Harper's Bazaaru. Za vrijeme rata sklonila se u SAD sa svojim mužem Pierreom Lazareffom koji će pak preuzeti upravu nad visokotiražnim dnevnikom France-Soir. Osnovan u oslobođenju, časopis ELLE odmah preuzima ulogu od prvorazredne važnosti, dirigirajući uličnu modu i dajući praktične savjete čitateljicama. Od 1946. do 1953. godine direktorica redakcije ELLE-a je Francoise Giroud koja će poslije pokrenuti politički i kulturni tjednik L'Express, zajedno s Jean-Jacquesom Servan-Schreiberom. ELLE na svojim stranicama slavi velika kreatorska imena (Christian Dior, Pierre Cardin...), i nameće svoje zakone u području mode, ljepote, stila, dekoracije. Od 1957. godine Helene Lazareff upoznaje svoje čitateljice s "pret-a-porterom" i šalje svoje urednice da izvješćuju s prvih modnih revija. Časopis doživljava vrhunac šezdesetih godina s nakladom blizu milijun primjeraka u brojevima s najnovijim kolekcijama. Usporedo, ELLE se uključuje, bez predrasuda, u velike ženske rasprave oko kontracepcije, svojevoljnog prekida trudnoće, poslovnog svijeta, društvenih odgovornosti. Časopis je u inozemstvu postao nezamjenjiva strateška snaga francuske grupacije Hachette-Filipacchi (Paris Match), koja je razvila, najčešće zahvaljujući partnerstvima, 25 međunarodnih mjesečnih izdanja: u Aziji (Koreja, Kina, Japan, Hong Kong, itd.), u Sjevernoj Americi (SAD, Quebec, Meksiko), u Južnoj Americi (Čile, Argentina, Brazil), u Australiji, a najnovije je ono u Južnoafričkoj Republici. Svakog mjeseca se tako u svijetu proda 4,8 milijuna primjeraka. U Francuskoj, gdje izlazi tjedno, tiraža posljednjih godina iznosi oko 330.000/340.000 primjeraka na tjedan. Časopis je suočen s nemilosrdnom konkurencijom tjednika Femme Actuelle i Prima, njemačke grupacije Prisma Presse (1.888.000 i 1.200.000 primjeraka) te mjesečnika Marie-Claire (552.000 primjeraka). U povodu pedesete obljetnice, ELLE je otvorio vlastitu službu na Internetu (skoro 30 posto čitateljica ima mikro računalo). Časopis je također izdao CD-Rom koji nudi 2.000 kuhinjskih recepata. (Hina) bnš bnš 211115 MET nov 95

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙