ST. ETIENNE, 15. studenog (Hina/APA) - Francuski proizviđač sportske opreme Rossignol S.A. namjerava u sezoni 1995/96. povećati prodaju snowboarda (dasaka za snijeg) za čak 70 posto.
ST. ETIENNE, 15. studenog (Hina/APA) - Francuski proizviđač sportske
opreme Rossignol S.A. namjerava u sezoni 1995/96. povećati prodaju
snowboarda (dasaka za snijeg) za čak 70 posto. #L#
"Mi smo svoj proizvodni kapacitet preko ljeta uspjeli povećati na
više od 200.000 pari godišnje, kako bi zadovoljili rastuću potražnju",
izjavio je predstojnik Rossignola Laurent Boix Vives.
Planiranom 'snowboard-ofenzivom' Rossignol se ne bori samo na
međunarodnom tržištu skijaške opreme, već i protiv drastičnog pada
vrijednosti talijanske lire i španjolske pezete, zbog čega je 1994/95.
profit tvrtke smanjen sa 104 na 97,2 milijuna francuskih franaka.
Rossignol želi prodajnu renditu -
odnos između netto-dobiti i prometa - ove godine povećati sa 5,2 na
5,7 do 6 posto.
U prvoj polovici poslovne godine (do 30. rujna 1995.) promet koncerna
povećao se u odnosu na isto razdoblje prošle godine za 2,2 posto,
odnosno na 1,07 milijardi francuskih franaka.
Prodajom skija za alpsko skijanje i snowboarda je donijela 53 posto
dobiti.
Količinski Rossignol drži 25 posto svjetskog tržišta zimske sportske
opreme, a po vrijednosti 32 posto.
(Hina) sap fp
151210 MET nov 95