FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HGK: OSNOVANA GRUPACIJA AGENCIJA ZA PROMET NEKRETNINAMA

ZAGREB, 3. studenoga (Hina) - Pri Sektoru za trgovinu, turizam, ugostiteljstvo i malu privredu Hrvatske gospodarske komore (HGK) osnovana je danas Grupacija agencija za promet nekretninama. Odbor Grupacije tvore 23 hrvatske agencije za promet nekretninama, a njihova je osnovna zadaća prevladavati posebne teškoće u agencijskom poslovanju te usklađivati i uređivati međusobne odnose. Za voditelja te grupacije, uz dva zamjenika, izabran je Ivan Lukić iz zagrebačke agencije "Rubikon".
ZAGREB, 3. studenoga (Hina) - Pri Sektoru za trgovinu, turizam, ugostiteljstvo i malu privredu Hrvatske gospodarske komore (HGK) osnovana je danas Grupacija agencija za promet nekretninama. Odbor Grupacije tvore 23 hrvatske agencije za promet nekretninama, a njihova je osnovna zadaća prevladavati posebne teškoće u agencijskom poslovanju te usklađivati i uređivati međusobne odnose. Za voditelja te grupacije, uz dva zamjenika, izabran je Ivan Lukić iz zagrebačke agencije "Rubikon". #L# Grupaciju agencija za promet nekretninama, kako je istaknuto, bilo je potrebno osnovati kako bi usluge bile stručnije i bolje, po uzoru na agencije razvijenih zapadnih zemalja. Najveća je teškoća u radu agencija golem broj neregistriranih agencija koje se bave tom djelatnošću te je istaknuto da se poslovima u prometu nekretninama mogu baviti samo tvrtke registrirane na Trgovačkom sudu. Naime, predočen je podatak da je u zadnjih mjesec dana u javnim glasilima samo na zagrebačkom području oglašavalo oko 150 agencija za promet nekretninama, od kojih je tek četrdesetak registrirano kao tvrtke, a ostale su prijavljene kao obrtničke djelatnosti ili su tek obični građani koji neprofesionalno pružaju uslugu pri kupoprodaji nekretnina. Članovi Grupacije istaknuli su da tu djelatnost treba što hitnije urediti zakonom kako bi se točno znalo tko je kako može obavljati. Voditelj Ivan Lukić istaknuo je kako su osnovne teškoće hrvatskih agencija za promet nekretninama odnos prema klijentima, nelojalna konkurencija te usklađivanje međuagencijskih odnosa koje bi, kako je naglašeno, trebalo što hitnije regulirati kodeksom ponašanja. (Hina) bma mć 031801 MET nov 95

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙