FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PROIZVOĐAČI ŠKOTSKOG VISKIJA BORE SE ZA NOVE KUPCE

LONDON, 17.listopad (Hina/Reuter) - Proizvođači škotskog viskija bore se svim silama da pridobiju naklonost izgubljene generacije britanskih potrošača pri čemu bi televizija trebala biti medij koji bi pridonio preokretu u prodaji pića koje se 40 godina nije smjelo reklamirati na malim ekranima.
LONDON, 17.listopad (Hina/Reuter) - Proizvođači škotskog viskija bore se svim silama da pridobiju naklonost izgubljene generacije britanskih potrošača pri čemu bi televizija trebala biti medij koji bi pridonio preokretu u prodaji pića koje se 40 godina nije smjelo reklamirati na malim ekranima. #L# Predvodnik bitke je vodeći proizvođač viskija 'Bell's', koji želi promijeniti predodžbu mnogih ljudi da je viski gospodsko piće. Drugi proizvođači kreću istim stopama u borbu za osvajanje tržišta do Božića, kad je najbolja sezona za trgovce alkoholnim pićima. Dogovorom velikih proizvođača viskija, što je u najboljoj britanskoj tradiciji poslije postalo nepisano pravilo, 1950. godine je prestalo reklamiranje viskija na televiziji. Prema istraživanju tržišta sredinom osamdesetih godina, četiri od deset osoba između 25 i 35 godina pile su viski. Tijekom sljedećih deset godina broj kupaca viskija je upola manji. Guinness, vlasnik United Distillers-a, najvećeg svjetskog proizvođača viskija, prvi je počeo kampanju u kojoj široko tržište želi uvjeriti u užitak pijenja viskija. Bell'sova televizijska kampanja košta dva milijuna funti i usmjerena je na dobnu skupinu od 25 do 35 godina. Prema propisima koji vrijede u Britaniji, alkohol se u reklamama ne smije povezivati sa seksualnim sposobnostima ili boljim položajem u društvu. Stoga se za Bell'sovu reklamu, u kojoj mladić prijateljima opisuje izgled svoje nove djevojke, smatra da je 'na samom rubu dopuštenog'. "Moramo biti sigurni da reklamiranje viskija neće privlačiti maloljetnike i zato se takve reklame moraju prikazivati u točno određeno vrijeme", rekao je Tony Pratt iz tvrtke Allied Domecq. To je jedan od razloga zašto se irski viski, kojemu odgovara imidž pića za mlade, neće reklamirati na televiziji. Statistički gledano potrošači irskog viskija u Britaniji sada su u kasnim 20-tim ili ranim 30-tim godinama, dok tipični potrošač škotskog viskija ima 50 godina ili više. Industrija škotskog viskija, koja zapošljava 14.000 ljudi i neizravno podupire još 47.000 radnih mjesta u Škotskoj, neprekidno se žali da je se pokušava uništiti porezima. Gotovo 70 posto od maloprodajne cijene ode na porez. Reklamna kampanja na televiziji trebala bi poboljšati prodaju i time ojačati proizvođače. Oni se pak nadaju da bi povećana prodaja mogla potaknuti vladu da smanji porez. (Hina) gt fp 171019 MET oct 95

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙