ZAGREB, 10. listopada (Hina) - Hrvatska socijalno liberalna stranka (HSLS) ocijenila je danas da su izgledi za ravnopravan tretman svih stranaka u predizbornoj kampanji bitno smanjeni u odnosu na predizbornu kampanju 1992. godine. "U
mnogim hrvatskim medijima provođenje predizborne kampanje HSLS-a se otežava, ograničava i zabranjuje", rekao je glavni tajnik stranke Božo Kovačević na konferenciji za novinare.
ZAGREB, 10. listopada (Hina) - Hrvatska socijalno liberalna stranka
(HSLS) ocijenila je danas da su izgledi za ravnopravan tretman svih
stranaka u predizbornoj kampanji bitno smanjeni u odnosu na
predizbornu kampanju 1992. godine. "U mnogim hrvatskim medijima
provođenje predizborne kampanje HSLS-a se otežava, ograničava i
zabranjuje", rekao je glavni tajnik stranke Božo Kovačević na
konferenciji za novinare. #L#
Posebno zabrinjavajućim on je ocijenio odbijanje Hrvatske radio
televizije (HRT) da emitira predizborne TV-spotove HSLS-a. Stoga je
HSLS već uputio prigovor Izbornoj komisiji RH radi preispitivanje
takve odluke. "Radi se o tri predizborna spota koje je HTV zabranila
emitirati pod obrazloženjem da u njima 'nema identifikacije stranke'
jer spotovi nisu izrijekom potpisani imenom HSLS-a, te da su navodi u
spotovima 'netočni i nedovoljno argumentirani'", rekao je Kovačević
odbacivši obje tvrdnje. Spotovi su prepoznatljivi zbog jasne vizualne
identifikacije plavo-žute boje koje nema niti jedna druga hrvatska
stranka, a "s druge strane, nije na HTV-u da ocjenjuje sadržaj spotova
jer je to stvar naše predizborne kampanje", rekao je Kovačević.
Inače, u spotovima, koji su prikazani novinarima, tvrdi se da "od
90-te Hrvatsku svakog radnog dana napusti jedan visokoobrazovani
stručnjak. Istodobno svaki treći student želi napustiti
Hrvatsku...toga je dosta". U drugom spotu se kaže da je "u jesen vlada
ukinula usklađivanje mirovina s visinom plaća. Tako su u dvije godine
umirovljenici zakinuti za 18 mirovina...toga je dosta", dok se u
trećem navodi kako je dosta toga da "kilogram brašna u Hrvatskoj stoji
4,6 kuna, a u Mađarskoj 1,36 kuna, dok odgovorni vozikaju luksune
BMW-e". Kovačević je također kazao da su i Kinematografi odbili
emitirati promidžbene poruke HSLS-a, zatim Sportske novosti i Radio 101.
I Jozo Radoš je ocijenio da je situacija glede medijskog praćenja
predizborne kampanje mnogo gora nego 1992. godine. "Primjerice u
dnevnicima HTV-a za kampanju je predviđeno svega 10,5 minuta u odnosu
na 25 minuta od prije tri godine, dok se konferencije za novinare ove
godine uopće ne prate". Osudivši "zabranu spotova HSLS-a na HTV-u",
Radoš je kazao da će se "HSLS protiv toga žestoko boriti".
Čelnici HSLS-a su kazali da će, ako Izborna komisija podrži odluku
HTV-a, HSLS naći druge načine prezentiranja svoga programa glasačima,
kao npr. dijeljenje video kazeta sa tim spotovima na predizbornim
skupovima.
(Hina) ln ds
101516 MET oct 95