FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

KONFERENCIJA ZA NOVINARE HSLS-A

ZAGREB, 10. listopada (Hina) - Hrvatska socijalno liberalna stranka (HSLS) ocijenila je danas da su izgledi za ravnopravan tretman svih stranaka u predizbornoj kampanji bitno smanjeni u odnosu na predizbornu kampanju 1992. godine. "U mnogim hrvatskim medijima provođenje predizborne kampanje HSLS-a se otežava, ograničava i zabranjuje", rekao je glavni tajnik stranke Božo Kovačević na konferenciji za novinare.
ZAGREB, 10. listopada (Hina) - Hrvatska socijalno liberalna stranka (HSLS) ocijenila je danas da su izgledi za ravnopravan tretman svih stranaka u predizbornoj kampanji bitno smanjeni u odnosu na predizbornu kampanju 1992. godine. "U mnogim hrvatskim medijima provođenje predizborne kampanje HSLS-a se otežava, ograničava i zabranjuje", rekao je glavni tajnik stranke Božo Kovačević na konferenciji za novinare. #L# Posebno zabrinjavajućim on je ocijenio odbijanje Hrvatske radio televizije (HRT) da emitira predizborne TV-spotove HSLS-a. Stoga je HSLS već uputio prigovor Izbornoj komisiji RH radi preispitivanje takve odluke. "Radi se o tri predizborna spota koje je HTV zabranila emitirati pod obrazloženjem da u njima 'nema identifikacije stranke' jer spotovi nisu izrijekom potpisani imenom HSLS-a, te da su navodi u spotovima 'netočni i nedovoljno argumentirani'", rekao je Kovačević odbacivši obje tvrdnje. Spotovi su prepoznatljivi zbog jasne vizualne identifikacije plavo-žute boje koje nema niti jedna druga hrvatska stranka, a "s druge strane, nije na HTV-u da ocjenjuje sadržaj spotova jer je to stvar naše predizborne kampanje", rekao je Kovačević. Inače, u spotovima, koji su prikazani novinarima, tvrdi se da "od 90-te Hrvatsku svakog radnog dana napusti jedan visokoobrazovani stručnjak. Istodobno svaki treći student želi napustiti Hrvatsku...toga je dosta". U drugom spotu se kaže da je "u jesen vlada ukinula usklađivanje mirovina s visinom plaća. Tako su u dvije godine umirovljenici zakinuti za 18 mirovina...toga je dosta", dok se u trećem navodi kako je dosta toga da "kilogram brašna u Hrvatskoj stoji 4,6 kuna, a u Mađarskoj 1,36 kuna, dok odgovorni vozikaju luksune BMW-e". Kovačević je također kazao da su i Kinematografi odbili emitirati promidžbene poruke HSLS-a, zatim Sportske novosti i Radio 101. I Jozo Radoš je ocijenio da je situacija glede medijskog praćenja predizborne kampanje mnogo gora nego 1992. godine. "Primjerice u dnevnicima HTV-a za kampanju je predviđeno svega 10,5 minuta u odnosu na 25 minuta od prije tri godine, dok se konferencije za novinare ove godine uopće ne prate". Osudivši "zabranu spotova HSLS-a na HTV-u", Radoš je kazao da će se "HSLS protiv toga žestoko boriti". Čelnici HSLS-a su kazali da će, ako Izborna komisija podrži odluku HTV-a, HSLS naći druge načine prezentiranja svoga programa glasačima, kao npr. dijeljenje video kazeta sa tim spotovima na predizbornim skupovima. (Hina) ln ds 101516 MET oct 95

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙