FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

VJESNIK: U RIJEKU ILI U - TRST

ZAGREB, 3. listopada (Hina) - Zbog čega je Rijeci potrebna izgradnja suvremenog putničkog pomorskog terminala, pojašnjava Gradimir Radivojević u 'Komentaru' današnjeg Vjesnika i, uz ostalo, piše: "Ne učini li se to, u dogledno vrijeme veliki putnički brodovi koji bi ticali Rijeku u tranzitu ali i Jadroliniji koji imaju polazak iz Rijeke prema inozemnim (sredozemnim) lukama morat će 'pomaknuti' luku polazaka u Trst. Kakve bi štete po gospodarstvo bile iz takvog mogućeg 'rješenja' može se sagledati.
ZAGREB, 3. listopada (Hina) - Zbog čega je Rijeci potrebna izgradnja suvremenog putničkog pomorskog terminala, pojašnjava Gradimir Radivojević u 'Komentaru' današnjeg Vjesnika i, uz ostalo, piše: "Ne učini li se to, u dogledno vrijeme veliki putnički brodovi koji bi ticali Rijeku u tranzitu ali i Jadroliniji koji imaju polazak iz Rijeke prema inozemnim (sredozemnim) lukama morat će 'pomaknuti' luku polazaka u Trst. Kakve bi štete po gospodarstvo bile iz takvog mogućeg 'rješenja' može se sagledati. #L# Riječki pomorsko-putniki lučki terminal u uskoj je svezi s pravnim reguliranjem statusa morskih luka u nas, ponajprije riječke kao luke od državnog interesa. Zakon o lukama još se 'dorađuje', iako je sve jasno što on mora sadržavati i kakva rješenja primijeniti za pojedine luke, ali i sve u cjelini. Tri su jadranska punkta gdje će se odrednice novog zakona o lukama 'lomiti' na praktičnom provođenju. U Luci Ploče koja je također od državnog interesa bit će, čini se, najbezbolnije primijeniti bilo koje rješenje, jer se polazi od početka razvoja. U Splitu su odnosi oko putničke luke nedefinirani i tehnički teško primjenjivi, ali se i ta luka mora riješiti adekvatno za potrebe putničkih brodara, koji u floti imaju i velike brodove", napominje novinar i na kraju ističe: "Rijeka ostaje prva zadaća Vlade, odnosno nadležnih ministarstava jer je prva 'na meti' domaćih i stranih putničkih brodara već u sljedećoj sezoni. Nije sporno da će poduzeće Luka, odnosno teretni dio luke (bez obzira na prostor kojega će zauzimati) dobiti jedinstvenu lučku upravu koju će imenovati Vlada. Boraveći ovih dana u Rijeci, pomoćnik ministra za pomorstvo, promet i veze RH kapetan Mario Babić otklonio je neslužbenim razgovorima novu bojazan, i rekao da nema nikakva opravdanja za stvaranje 'dvostruke' lučke uprave u Rijeci. Nema, međutim, opravdanja ni za 'tjeranje' putničkih brodova iz Rijeke u Trst. A to će se dogoditi ako se u ključnim putničkim lukama, ponajprije Rijeci ne riješi status putničkog terminala i konačno počne njegovo uređenje za sezonu". (Hina) mc 030859 MET oct 95

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙