ZAGREB, 7. rujna (Hina) - Nakladnička kuća "Mate" predstavila je danas tri nova izdanja u biblioteci "Gospodarska misao", a to su: "Ekonomija za svakoga", autora Roberta L. Heilbronera i Lestera C. Thurowa, "Marketing" skupine autora
i "Makroekonomija" dr. Mate Babića.
ZAGREB, 7. rujna (Hina) - Nakladnička kuća "Mate" predstavila je danas
tri nova izdanja u biblioteci "Gospodarska misao", a to su: "Ekonomija
za svakoga", autora Roberta L. Heilbronera i Lestera C. Thurowa,
"Marketing" skupine autora i "Makroekonomija" dr. Mate Babića. #L#
Nakladnička kuća "Mate", rekla je direktorica te kuće Ksenija Perica,
namjerava tijekom sljedeće godine dovršiti projekt objavljivanja
djela domaćih i stranih autora koja su od kapitalnog značaja za
izobrazbu studenata i stručnjaka na području ekonomije. Zahvaljujući
tome, istaknuo je jedan od predstavljača dr. Jozo Previšić, studentima
ekonomije u Hrvatskoj bit će dostupni udžbenici kojima se služe
njihovi kolege diljem svijeta.
Knjiga "Marketing" prvi je hrvatski prijevod jednog od temeljnih
udžbenika na području marketinga, rekao je dr. Jozo Previšić. Knjiga
uz ostalo uključuje i do sada u stručnoj literaturi rjeđe obrađivan
aspekt etike i društvene odgovornosti u marketingu.
Babićeva "Makroekonomija" sustavno i pregledno obrađuje područje
suvremene makroekonomske teorije i politike, a u metodološkom smislu
jednaka je najboljim svjetskim udžbenicima iz tog područja, istaknuo
je jedan od njezinih recenzenata dr. Đorđe Pribičević.
(Hina) rj bn
071820 MET sep 95