FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PREDSTAVLJENI NOVI NASLOVI IZDAVAČKE KUĆE "MATE"

ZAGREB, 7. rujna (Hina) - Nakladnička kuća "Mate" predstavila je danas tri nova izdanja u biblioteci "Gospodarska misao", a to su: "Ekonomija za svakoga", autora Roberta L. Heilbronera i Lestera C. Thurowa, "Marketing" skupine autora i "Makroekonomija" dr. Mate Babića.
ZAGREB, 7. rujna (Hina) - Nakladnička kuća "Mate" predstavila je danas tri nova izdanja u biblioteci "Gospodarska misao", a to su: "Ekonomija za svakoga", autora Roberta L. Heilbronera i Lestera C. Thurowa, "Marketing" skupine autora i "Makroekonomija" dr. Mate Babića. #L# Nakladnička kuća "Mate", rekla je direktorica te kuće Ksenija Perica, namjerava tijekom sljedeće godine dovršiti projekt objavljivanja djela domaćih i stranih autora koja su od kapitalnog značaja za izobrazbu studenata i stručnjaka na području ekonomije. Zahvaljujući tome, istaknuo je jedan od predstavljača dr. Jozo Previšić, studentima ekonomije u Hrvatskoj bit će dostupni udžbenici kojima se služe njihovi kolege diljem svijeta. Knjiga "Marketing" prvi je hrvatski prijevod jednog od temeljnih udžbenika na području marketinga, rekao je dr. Jozo Previšić. Knjiga uz ostalo uključuje i do sada u stručnoj literaturi rjeđe obrađivan aspekt etike i društvene odgovornosti u marketingu. Babićeva "Makroekonomija" sustavno i pregledno obrađuje područje suvremene makroekonomske teorije i politike, a u metodološkom smislu jednaka je najboljim svjetskim udžbenicima iz tog područja, istaknuo je jedan od njezinih recenzenata dr. Đorđe Pribičević. (Hina) rj bn 071820 MET sep 95

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙