FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

BAYER UPOZNAO NOVINARE S POSLJEDNJIM DOSTIGNUĆIMA

LEVERKUSEN, 23. kolovoza (Hina) - Tvrtka Bayer predstavila je na današnjoj konferenciji za novinare u Bayerovom komunikacijskom centru u Leverkusenu, u Njemačkoj, svoj novi marketinški koncept, nove proizvode i razvojne planove. Uoči najznačajnije svjetske sajamske izložbe plastike i gume "K'95", koja će se u listopadu ove godine održati u Duesseldorfu, Bayer je stotinjak novinara iz 16 zemalja svijeta upoznao sa svojim posljednjim dostignućima u proizvodnji plastičnih masa, gume i poliuretana.
LEVERKUSEN, 23. kolovoza (Hina) - Tvrtka Bayer predstavila je na današnjoj konferenciji za novinare u Bayerovom komunikacijskom centru u Leverkusenu, u Njemačkoj, svoj novi marketinški koncept, nove proizvode i razvojne planove. Uoči najznačajnije svjetske sajamske izložbe plastike i gume "K'95", koja će se u listopadu ove godine održati u Duesseldorfu, Bayer je stotinjak novinara iz 16 zemalja svijeta upoznao sa svojim posljednjim dostignućima u proizvodnji plastičnih masa, gume i poliuretana. #L# Bayer, čije poslovne jedinice zapošljavaju više od 140.000 djelatnika širom svijeta, na izložbi "K '95" nastupit će pod geslom: "Bayer - svjetski partner". Ključ konkurentnosti Bayerovih proizvoda na svjetskom tržištu je, prema riječima člana Upravnog odbora Bayera Manfreda Pflegera, upravljanje radi postizanja vrhunske kakvoće. "Partnerstvo podrazumijeva zajedničke interese i suradnju i, iznad svega, povjerenje u obostrana istraživačka dostignuća i sposobnost izvršenja obveza prema poslovnom partneru", istaknuo je Pfleger. O kakvoći govori i činjenica da je više od 80 posto organizacijskih jedinica Bayera dobilo certifikate za svoje proizvode i usluge prema standardu ISO 9000. "Za nekoliko godina bit će nemoguće prodati proizvod ili uslugu bez potvrde kakvoće proizvoda te vrsti", objasnio je Pfleger. Odgovarajući na brojna novinarska pitanja, predstavnici Bayerovih grupacija za plastiku, gumu i poliuretane istaknuli su da je za Bayer, uz ekonomičnost i kakvoću kao dva ključna čimbenika gospodarskog uspjeha, sve važnije postalo pitanje zaštite okoliša. (Hina) rd vkn 231701 MET aug 95

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙