FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OTVARA SE TRGOVAČKI CENTAR "MERKUR" U ZAGREBU

ZAGREB, 13. srpnja (Hina) - U Zagrebu, na području Sesveta, u subotu će, 15. srpnja, biti otvoren suvremeno trgovačko središte tehničke robe "Merkur" slovenske tvrtke iz Kranja. Riječ je o kompleksu u čiju je gradnju uloženo 4,7 milijuna njemačkih maraka, a to je dosad najveće slovensko ulaganje u Hrvatskoj nakon osamostaljenja dviju država, rečeno je na današnjoj konferenciji za novinarstvo, sazvanoj tim povodom. O aktivnostima, razlozima ulaganja i planovima govorili su direktor marketinga i član Uprave te tvrtke Viktor Vauhnik, direktor "Merkur Internationala" u Zagrebu Želimir Pavlović i zastupnik u zagrebačkom "Merkuru" Ivan Klanjšek. Kranjski je "Merkur" jedno je od najvećih slovenskih trgovačkih poduzeća metalnih, građevnih i izolacijskih materijala, proizvoda crne i obojene metalurgije te tehničkih proizvoda. Nakon tri godine poslovanja "Merkur Internationala" u Hrvatskoj izgrađeno je suvremeno trgovačko središte na gotovo 2200 četvornih metara prodajnog i skladišnog prostora, a iznad prodavaonice su i upravne prostorije. Govoreći o slovenskom "Merkuru", Vauhnik je rekao da je promet u 1994. iznosio 600 milijuna njemačkih maraka. Osim u Sloveniji, "Merkur" ima svoje tvrtke u Njemačkoj, Hrvatskoj, Češkoj, Makedoniji, Italiji i Poljskoj. U ukupnoj trgovini hrvatski udio je 2,5 posto, pri čemu treba istaknuti da se trguje po načelu jedan prema jedan, odnosno - koliko se uveze robe, toliko se i izveze iz Hrvatske, istaknuo je direktor Želimir Pavlović. Dodao je da "Merkur" na hrvatskom tržištu želi ostati dugo te da je trgovačko središte otvoreno i za veleprodaju i maloprodaju građanima, obrtnicima te poduzetnicima. Planira se ukupno (maloprodaja i veleprodaja) promet od dva milijuna njemačkih maraka na mjesec, a prošle je godine u Hrvatskoj ostvareni promet od 12 milijuna njemačkih maraka. Što se tiče cijena, proizvodi su nabavljeni uz popuste te će tako maloprodajne cijene biti slične onima u Sloveniji ili Austriji, a neke čak i niže, napomenuo je Vauhnik. Ivan Klanjšek je dodao da su i hrvatski partneri svjesni da se moraju prilagoditi europskim cijenama. (Hina) db sp 131608 MET jul 95

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙