ZAGREB, 20. lipnja (Hina) - Danas je u prostorijama Turističke
zajednice grada Zagreba predstavljen novi znak Udruženja hrvatskih
putničkih agenata. Na predstavljanju su bili i ministar turizma
Republike Hrvatske Niko Bulić, direktor Glavnog ureda Hrvatske
turističke zajednice Željko Tončinić, članovi Upravnog odbora UHPA i
turistički novinari.
Grafička izrada znaka UHPA povjerena je grafičkom dizajneru Ivanu
Antonoviću. Novi je logotip izrađen u pet boja i na njemu su
predstavljeni elementi koji označavaju morski i kontinentalni turizam,
uz naznačen ekološki element. Taj znak obvezatno mora biti istaknut u
svih 105 agencija članica UHPA, u stranim i domaćim poslovnicama kojih
je 350, te na svim oglasima i materijalima članica.
Predsjednica UHPA Pave Župan Rusković istaknula je da unatoč
nepovoljnom stanju traju kontakti sa stranim partnerima, pa se nakon
smirivanja stanja u Hrvatskoj očekuju konkretni aranžmani. Najavila je
i novi priručnik koji će obuhvaćati sve agencije i popis njihovih
djelatnosti.
Na sjednici Upravnog odbora UHPA zaključena je rasprava s regionalnih
sastanaka UHPA u Zagrebu, Opatiji, Splitu i Dubrovniku. Na sjednici su
usklađene primjedbe na prijedlog Zakona o turističkoj djelatnosti
kojim će se urediti osnutak i poslovanje turističkih agencija u
Hrvatskoj.
(Hina) mkh mn
201717 MET jun 95
Washington: Više desetaka mrtvih u sudaru dvaju zrakoplova nad rijekom Potomac
Promet industrije veći dva posto
Većina građana neće na zimski odmor - anketa
SKV: Svijet u 9,30 sati
Uspješna poslovna godina za King ICT, optimizam za 2025.
ZSE: Očekuje se stagnacija Crobexa na rekordnoj razini
U zrakoplovu koji se srušio bili svjetski prvaci u umjetničkom klizanju iz 1994.
NBA: Zubac opet sjajan u pobjedi Clippersa
Rastu napetosti između Slovačke i Ukrajine zbog spora o plinu i energetskoj politici
Eurovizijska groznica: U sedam minuta prodane 42.000 ulaznica