FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SINDIKAT SREDNJIH ŠKOLA PROTIV POVEĆANJA NASTAVNIČKE NORME

ZAGREB, 15. lipnja (Hina) - Nezavisni sindikat zaposlenih u srednjim školama Hrvatske ocijenio je na današnjoj konferenciji za novinare da je jučer provedeni petominutni štrajk upozorenja u oba turnusa u srednjim školama prošao korisno te da, obzirom na nastavni proces, nije bitno narušen interes učenika i roditelja. "Prosvjedni moralni pedagoški čin", organiziran zbog "neučinkovitosti usaglašavanja stavova vezanih za članak 30. Prijedloga zakona o izmjenama i dopunama Zakona o srednjem školstvu", (a na temelju referenduma od 12. svibnja te odluke Središnjeg odbora Sindikata), prema riječima predsjednice Sindikata Vesne Kanižaj, nije minoran čin. To je, drži Kanižaj, petominutni razgovor s učenicima o kodeksu srednjoškolskih profesora i nastavnika, o njihovom statusu u društvu i školstvu. Govoreći o sindikalnim aktivnostima vezanim posebno za članak 30., kojim se, kako je rekla, "samovoljno i neargumentirano podiže nastavnička norma," predsjednica Sindikata kazala je da je saborskom Odboru za naobrazbu, znanost, kulturu i šport upućena zamolba da dva predstavnika sindikata budu nazočna na idućoj sjednici tog odbora. Odboru za rad, socijalnu politiku, zdravstvo, obitelj i mladež upućena je zamolba za "zaštitom kolektivnog pregovaranja u srednjem školstvu", a pitanje vezano za kolektivno pregovaranje u javnim djelatnostima, koje je Sindikat uputio Odboru za predstavke i pritužbe, taj je odbor stavio na dnevni red svoje sjednice te ga uputio i na adrese triju ministara - ministra rada i socijalne skrbi, financija te uprave. Sindikalne aktivnosti, prema riječima Vesne Kanižaj, biti će javne rasprave sindikalnih podružnica koje će početi 20. lipnja te 'zatvorene rasprave' o daljnjim aktivnostima tog školskog sindikata u koje je, rečno je, uključena i mogućnost štrajka u srednjim školama. (Hina) mb ds 151348 MET jun 95

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙