FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

- KONFERENCIJA O EKONOMSKOJ PROMIDŽBI U SREDNJOJ EUROPI

BUDIMPEŠTA, 15. svibnja (Hina) - U Budimpešti je danas počela Međunarodna konferencija Svjetske udruge ekonomske promidžbe, u čijem radu sudjeluju i stručnjaci iz Hrvatske. Skup, koji se održava u budimpeštanskom Kongresnom centru, svečano je otvorio mađarski predsjednik Arpad Goenz, a u njegovom radu sudjeluje više od 500 stručnjaka iz 24 europske zemlje te predstavnici SAD-a. Središnje teme su kulturološki aspekt ekonomske promidžbe u srednjoeuropskim državama, pitanja komercijalne slobode izražavanja u medijima te analiza trenutačnog stanja u toj oblasti zemalja u tranziciji. Hrvatsko izaslanstvo na Konferenciji vodi predsjednik hrvatskog ogranka Svjetske udruge ekonomske promidžbe dr. Goroslav Keller. On je danas u Budimpešti izjavio da je Hrvatska tek prije dva mjeseca postala punopravni član te udruge, ali bez obzira na to, hrvatski stručnjaci već vrlo aktivno sudjeluju u njezinu radu. On je istaknuo kako je pitanje demokratizacije medija ključno pitanje demokracije i tranzicije, što stručnjaci na tom polju nazivaju i komercijalnom slobodom izražavanja. Naveo je i neke probleme poput dozvole ili zabrane oglašavanja alkoholnih pića i cigareta u medijima, uz zaključak kako je pitanje demokratizacije medija i gospodarsko pitanje očuvanja kulturnog identiteta srednjoeuropskih zemalja, ali i Srednje Europe kao kulturnog entiteta u cjelini. S tim u svezi on je spomenuo primjer Mađarske u kojoj trenutačno ima sve više američkih "Mc Donalds" restorana, a sve manje čardi, čime se također gubi komercijalni identitet. Mađarski domaćini očekuju da će ta konferencija biti vrlo korisna za bolje upoznavanje i suradnju srednjoeuropskih i drugih država na polju ekonomske promidžbe, a skup će trajati tri dana. (Hina) pp rb 151805 MET may 95 15HHMM MET may 95

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙