FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

BRITANSKI LUKSUZ TEŽI STAROM UGLEDU

LONDON, 20. travnja (Hina/AFP) - Kašmir i tvid, whisky, raskošni hoteli i saloni za čaj, zlato i kristal "made in Britain" - velika britanska imena odlučila su ujediniti snage kako bi britanski luksuz bio opet jednako prepoznatljiv kao onaj francuskih i talijanskih suparnika. Poput komiteta Colbert koji okuplja sav francuski luksuz, Britanci su prije tri godine osnovali Walpole Committee, a sličnost ide dotle da su za naziv odabrali ime engleskog ministra, gotovo suvremenika Francuza Colberta, sir Roberta Walpolea, čuvenog također po podupiranju pomorske trgovine početkom 18. stoljeća. "Velika Britanija bila je poznata po svojoj kvaliteti, ali unazad deset godina kao da gubi dah. Izgubili smo povjerenje u sebe. Zašto ne pokazati svijetu tko smo?", kaže Andrew Dewar-Durie, generalni direktor Allied Distilleries, člana komiteta preko škotskog whiskya Ballantine. U tri godine komitet je polako okupio tridesetak pristaša - Dorchester Hotel iz Londona, krojača Henrya Poolea, trgovinu oružjem Holland and Holland, vinaru Mulberry, proizvođača kristala Stuart, škotske kekse Walkers, grupaciju Dawson, vlasnika proizvodnog pogona kašmira Pringle... zajedno okupljene u želji da obrane "britansku kvalitetu", široki pojam koji omogućava uključivanje tipično engleskih proizvoda kao što su Financial Times, British Airways, banku s tristoljetnom tradicijom Coutts and Co. ili Land Rover, iako marka danas pripada njemačkom BMW-u. Komitet pokušava još privući nekoliko velikih imena kao što su lanac robnih kuća Harrods, tekstilnu industriju Liberty, automobile Aston Martin, Jaguar, Rolls Royce ili pak proizvođača porculana Royal Doulton, naglašava predsjednik komiteta Jeremy Franks. "No, već sada prelazimo u drugu fazu i predstavljamo se", objašnjava Franks, generalni direktor odjevne tvrtke Daks-Simpson, čuvene po tvidu koji se prodaje na Piccadilly Circus. U tvornici u okolici Glasgowa ističe značaj poduzeća, prvog koji je tridesetih godina prodavao osobama kojima je do elegancije hlače bez naramenica. Japanci Sankyo Seiko diskretni su vlasnici od 1991. godine. Zahvaljujući godišnjem proračunu od 300.000 funti (480.000 dolara) koje uplaćuju tvrtke članice, Jeremy Franks organizira prve, još sramežljive, manifestacije: dva seminara ove godine i predaja 1977. godine prve medalje za kvalitetu proizvodu "made in Britain". U dogledno vrijeme komitet predviđa povećanje operacija mecenatstva, promidžbe u inozemstvu, čak grupiranih reklamnih kampanja, što bi moglo biti rješenje za džin Beefeater, whisky Ballantine i škotski liker Drambuie, tri člana suočena s laganim padom potrošnje alkohola na nekim tržištima. U međuvremenu, članovi si međusobno ispomažu. Financial Times ponudio je besplatni reklamni prostor, magazin Harpers and Queen posvetio je više svojih luksuznih stranica komitetu, Daks radi s British Airways kad se radi o putovanjima... "Treba vremena, komitet Colbert star je 40 godina a počeo je jednostavnim ručkovima", kaže Jeremy Franks. (Hina) bnš br 200917 MET apr 95

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙