FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

RASPRAVA O KAKVOĆI TURISTIČKIH USLUGA

danas je u Rijeci održana rasprava o kakvoći turističkih usluga, na kojoj su izlagatelji bili dužnosnici komore te Hrvatske turističke zajednice, Ministarstva turizma i Instituta za turizam. Na skupu je istaknuto kako raspravu o kakvoći, kao jednom od najvažnijih turističkih tržišnih kriterija, nameće sadašnja nepovoljna pozicija Hrvatske na međunarodnom turističkom tržištu, uzrokovana djelomice ratnim zbivanjima, ali i ranije stečenom slikom jeftine turističke destinacije, skromnog sadržaja i niske kvalitativne razine usluga. Vraćanje samo ranijih tržišnih pozicija, rečeno je, teško je zamislivo bez znatnijih pomaka u kvaliteti i barem ublažavanja dosadašnjih ocjena i dojmova o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji bez identiteta te skromnih mogućnosti. Također je istaknuto kako tržišni trendovi upozoravaju da je moderni turizam odavno nadrastao hotelijersko-ugostiteljsko poduzeće, te da se kvalitetna turistička politika danas nužno mora temeljiti na razini cjelokupne turističke destinacije - stvarajući raznolike turističke proizvode, u ekološki očuvanom i identitetom prožetom ambijentu, namijenjene različitim skupinama potrošača koje se informira aktivnim korištenjem različitih informacijskih i prodajnih načina i sustava. Upozoreno je kako istraživanje o stavovima i potrošnji turista u Hrvatskoj "Tomas 94" kazuje da kakvoća hrvatskog turističkog proizvoda i dalje opada jer je za mnoge posjetitelje naš turistički proizvod nedovoljno kvalitetan te se za uloženi novac dobije neadekvatna vrijednost usluge. Kvalitativni pomaci, istaknuto je, posebice su mogući u ekologiji, uslugama, opremljenosti i tehnologiji, marketingu te u kadrovima. (Hina) žr mc 050100 MET apr 95

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙