FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SERVIS POSEBNIH NASLOVA KINA-FORD

Nadnaslov:Kina-SAD: Ford se ne boji trgovinskog rata Naslov: Ford ostaje vjeran Kini Podnaslov:Postavljajući Kinu na prvo mjesto u svojoj strategiji širenja prema Aziji, američki automobilski div ne da se zastrašiti američko-kineskim nesuglasicama oko zaštite intelektualnog vlasništva, procjenjujući da potencijal ogromnog kineskog tržišta pruža garanciju opstanka na drugom vodećem mjestu u svijetu. Piše: Andrew BROWNE, Reuter SHANGHAI - Unatoč kineskim prijetnjama da će, ukoliko izbije trgovinski rat sa SAD-om, to posebice pogoditi američku autoindustriju, Ford Motor Co. nastavlja dalje s ostvarivanjem svog plana da Kinu postavi na prvo mjesto u svojoj ekspanziji usmjerenoj prema Aziji, potvrdio je nedavno viši dužnosnik tvrtke. "U tom pravcu usmjeravamo sve svoje napore", ističe financijski direktor Forda, David McCammon. Prema njegovim riječima, Ford se ne upliće u trgovinske nesuglasice oko kineskog kršenja autorskih prava, no očekuje da će taj problem biti riješen. "Jasno nam je da s tim u vezi postoji zabrinutost u SAD-u, no smatramo da će se i to s vremenom riješiti kao i ranija sporna pitanja", kaže on. "To je pitanje koje moraju riješiti dvije vlade međusobno i mi nismo u to umiješani". Kina je zaprijetila da će uzvratiti sankcijama na američke poslove ukoliko Washington ostvari svoju prijetnju da će uvesti kaznene carine na kineski izvoz u SAD, vrijedan 2,8 milijardi dolara, ukoliko se ne uvaži njegov zahtjev za većom zaštitom autorskih prava. Beijing je najavio da će razgovori s američkim proizvođačima automobila oko proizvodnje automobila u Kini biti do daljnjeg zamrznuti. To bi moglo pogoditi sva tri velika američka proizvođača, uključujući i General Motors Corp. i Chrysler Corp. U međuvremenu, Kina i SAD ulažu nove napore da pregovorima pronađu zadovoljavajuće rješenje i izbjegnu trgovinski rat. Međunaslov: Ford kreće u osvajanje azijsko-pacifičke regije McCammon navodi da je ekspanzija usmjerena prema Aziji od životnog značaja kako bi se očuvala pozicija Forda kao drugog po redu najvećeg svjetskog proizvođača automobila gledano po ostvarenoj prodaji, iza General Motorsa. "Imamo razvijen posao u 200 zemalja i područja, ali nismo istaknuti u Aziji", kaže on. Ford ima najznačajnija ulaganja u Novom Zelandu i Australiji, no vrlo malo u ostalom dijelu azijsko-pacifičke regije. Osim Kine, Ford sada namjerava razviti proizvodnju autodijelova u Indiji, Tajlandu i Vijetnamu. Unutar Kine, pak, njegovi su napori usmjereni prvenstveno na Shanghai, gdje se nada započeti s proizvodnjom automobila nakon što uspostavi vlastitu mrežu opskrbe autodijelovima. Ford je suosnivač dviju tvrtki u Shanghaiju nastalih na temelju zajedničkog ulaganja, koje proizvode staklo i oblikovanu plastiku a prošlog je mjeseca potpisao sporazum s jednom šangajskom tvrtkom o zajedničkom ulaganju u elektronici. Uskoro se očekuje i puštanje u rad tvornice za proizvodnju rashladnih uređaja. Fordova strategija sastoji se u tome da Kinezima ponudi svoju najnoviju tehnologiju i podupre svoja obećanja iz preuzete obveze prema Kini šaljući novac i osoblje što je brže moguće. McCommon navodi kako Ford uspostavlja veze s kineskim bankama u skladu s politikom tvrtke da svoje projekte financira na lokalnoj razini. Tvornica automobila koja će se također temeljiti na zajedničkom ulaganju, zahtijevat će više od milijardu dolara ulaganja, a uz bankovne kredite Ford će razmotriti mogućnost da poveća fondove u Kini kroz emisiju dionica tvrtke. (Hina) gm br 250715 MET feb 95 25HHMM MET feb 95

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙