FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

"MR. PAYBACK" - PRVI INTERAKTIVNI FILM U KOPRODUKCIJI 'VELIKIH SILA'

popratiti skorašnju premijeru "Mr Paybacka", prvog interaktivnog filma u koprodukciji "velikih sila", u kojem jedni vide navještenje budućnosti industrije a drugi smatraju običnom klopkom za budale. Kratkometražni film, koji bi se trebao početi prikazivati u SAD-u 17. veljače, napisao je i režirao Bob Gale, scenarist trilogije "Povratak u budućnost". Koproducenti su Interfilm Inc., njujorška producentska kuća, i Sony New Technologies, podružnica japanskog diva Sony Corp, a posao je stajao oko 15 milijuna dolara. Posjetitelji će plaćati 5 dolara za "sudjelovanje" u 20-minutnoj seansi u dvorani u kojoj će sjedala biti opremljena "naslonom za ruke" s tri gumba - crvenim, zelenim i žutim. Nakon kratke uvodne sekvence, gledatelji će morati izabrati kaznu za korumpiranog političara, putenog seksistu ili bijelog moćnika. Biranje će se odvijati u urlanju i gurkanju kako bi se utjecalo na susjede: svaki pritisak na gumb bilježit će računalo koje će, skupivši sve primljene impulse, odrediti kojim pravcem će krenuti rasplet radnje na ekranu. "Čitava generacija mladih rasla je na pritiskanju gumbiju video-igara", objašnjava William Franzblau, generalni direktor Interfilma. "Interaktivni film je skupna aktivnost, plemenska aktivnost, kao što su to bile diskoteke sedamdesetih godina i klubovi za tjelovježbu osamdesetih", dodaje on. "To je mistifikacija", odgovara Gordon Jillette, filmski kritičar iz Los Angelesa. "Što bi se reklo da je u Shakespeareovo doba publika mogla određivati ulogu Lady Macbeth? Loš scenarij ostaje loš scenarij, iako su mogući razni raspleti", dodaje on. "Mr Payback", u kojem naslovnu ulogu igra Billy Warlock, trebao bi se prikazivati u najmanje pedesetak dvorana u New Yorku, Los Angelesu, Miamiu, Chicagu i Washingtonu. Eksploataciju filma pratit će pozorno profesionalci koji se još prisjećaju svih mogućih mudrolija u trideset posljednjih godina s ciljem povećanja posjećenosti dvorana. Godine 1959. publika je primala lagani električni udar u ključnim scenama filma strave redatelja Williama Castlea. Šezdesetih godina Hollywood je pokušao uvesti "mirišljave filmove" zahvaljujući sustavima "Smelle-O-Vision" i "AromaRama". Godine 1961. u "Gospodinu Sardonicusu", također u Castleovoj režiji, gledatelji su birali rasplet filma uz pomoć fluorescentnih natpisa. "Postojala su dva moguća kraja, ali se publika gotovo uvijek opredjeljivala protiv 'zločestog'", prisjeća se Carl Goldman, upravitelj Američkog muzeja animirane slike iz Astorie (država New York). Godine 1992. Interfilm je producirao "I'm Your Man", interaktivni film niskih troškova koji se u New Yorku održao jedva nekoliko tjedana. (Hina) bnš br 101200 MET feb 95 101200 MET feb 95

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙