FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

DAIMLER-BENZ ŽELI SNAŽAN RAZVITAK U INOZEMSTVU

međunarodnim povezivanjem može postići značajniji razvoj u inozemstvu. Predstojnik Daimler-Benza izjavio je na konferenciji za tisak u Stuttgartu, da se prije svega na azijsko-pacifičkom području te u Latinskoj Americi mogu očekivati stope rasta od sedam do osam posto, dok se kod starih industrijskih zemalja mogu očekivati samo tri posto. Prema toj izjavi, cilj Daimler-Benza nije prebacivanje posla u zemlje jeftine radne snage, već stvaranje novih tržišta i poslovnih potencijala. Time bi se osigurala i radna mjesta u Njemačkoj. Daimler-Benz je, kao najveći njemački industrijski koncern, 1994. godine preko 63 posto svoje prodaje od 100 milijardi njemačkih maraka ostvario u inozemstvu. Od prodaje u inozemstvu 20 posto ostvaruju u Europi, 18 posto u SAD i 25 posto u Aziji i Latinskoj Americi. (Hina) sap fp 300955 MET jan 95

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙