FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

AUSTRIJI NEDOSTAJE CJELOVIT TURISTIČKI PLAN

hotelijera u Seefeldu mogle su se čuti oštre kritike: Austriji nedostaje cjeloviti turistički koncept i odgovarajući menadžment. Politika i promidžba turizma djeluju jedna mimo druge. Savezne države gotovo "apstiniraju", kritizira renomirani savjetnik za turizam Jakob Edinger. "Svatko na razini pokrajine radi za sebe". Dok Austrija razrađuje cjelovite turističke planove za zemlje kao što je Hrvatska, nedostaje joj takav plan za vlastitu zemlju. Promatrajući aktualni razvoj, potrebne su oštre mjere, moglo se čuti na tom kongresu. Edinger traži u idućih pet godina dodatnih 200 milijuna šilinga godišnje za potrebe turističkog marketinga u Europskoj uniji, opravdavajući to konkurencijom europskih zemalja. Ta bi se sredstva uložila u razvoj regionalnih struktura te malih i srednjih poduzeća. Austrijsko hotelijerstvo željelo bi ostvariti dodatnih 50 milijardi šilinga godišnje, što bi bilo moguće uz optimalno korištenje postojeće infrastrukture. Uz to, kao jedno od mogućih rješenja predloženih na kongresu, spominje se i povećanje cijene noćenja na prosječno tisuću šilinga. Teškoće austrijskog turizma temelje se većim dijelom na vanjskim čimbenicima, kao npr. na devalvaciji u zemljama iz kojih gosti dolaze. Austrija u proračunu za turističku promidžbu izdvaja oko 120 milijuna šilinga i time je na drugom mjestu u EU odmah iza Njemačke, koja za te potrebe izdvaja 80 milijuna maraka godišnje. Za propagandu na domaćem tržištu Austrijancima stoji na raspolaganju relativno nizak proračun od samo 14 milijuna šilinga. (Hina) sap fp 200852 MET jan 95

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙