ZADAR, 4. prosinca (Hina) - Djelatnici splitskoga Konstruktora danas postavljaju zadnji od 96 T-nosača na novom Masleničkom mostu. Nakon toga slijedi betoniranje kolničke ploče, asfaltiranje i postavljanje ograde, nakon čega će novi
Maslenički most biti završen, izjavio je jutros za Hinu zamjenik upravitelja gradilišta Masleničkog mosta ing. Davor Trlaja. On nije želio reći točno kada će most biti završen, ali iz svega što se može vidjeti na gradilištu, radovi su u samoj završnici. Djelatnici Konstruktora ističu da je završne radove usporilo višednevno nevrijeme.
ZADAR, 4. prosinca (Hina) - Djelatnici splitskoga Konstruktora danas
postavljaju zadnji od 96 T-nosača na novom Masleničkom mostu. Nakon
toga slijedi betoniranje kolničke ploče, asfaltiranje i postavljanje
ograde, nakon čega će novi Maslenički most biti završen, izjavio je
jutros za Hinu zamjenik upravitelja gradilišta Masleničkog mosta ing.
Davor Trlaja. On nije želio reći točno kada će most biti završen, ali
iz svega što se može vidjeti na gradilištu, radovi su u samoj
završnici. Djelatnici Konstruktora ističu da je završne radove
usporilo višednevno nevrijeme. #L#
Novi Maslenički most na Novskom ždrilu dug je 377,6 metara , a
četverotračna kolnička traka široka je 20,4 metara. Temeljni kamen za
njegovu gradnju postavio je početkom 1993. predsjednik RH dr. Franjo
Tuđman, međutim opsežniji su radovi postali mogući tek nakon
prošlogodišnje oslobodilačke akcije "Oluja".
Most je u cijelosti djelo hrvatskih projektanata i graditelja.
Projekt mosta izradili su stručnjaci zagrebačkoga Građevinskog
fakulteta dr. Jure Radić, dr. Vinko Čandrlić i mr. Zlatko Šavor.
Investitor mosta je poduzeće Hrvatske ceste.
Novi Maslenički most je trenutačno najkrupniji infrastrukturni
objekt, koji se gradi u Hrvatskoj.
Gradi se oko tisuću metara sjeverozapadno od mjesta na kojemu je bio
stari most, koji su Srbi srušili 21. studenoga 1991. tijekom najjače
agresije na Hrvatsku.
(Hina) im mc
041048 MET dec 96