FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SREDNJODALMATINSKE LUKE VAPE ZA OBNOVOM LIČKE PRUGE

ŠIBENIK, 5. rujna (Hina) - Na poziv Hrvatske gospodarske komore - Županijske komore Šibenik danas su se u Šibeniku sastali predstavnici četiriju luka srednjega Jadrana - Splita, Šibenika, Zadra i šibenske luke "Luka-Drvo", predstavnici gospodarskih komora Šibenske, Zadarsko-kninske i Splitsko-dalmatinske županije, Hrvatskih željeznica, poduzeća "Transadrije" i ministarstava gospodarstva te pomorstva, prometa i veza. Na sastanku je bilo govora o nejednaku tržišnu položaju srednjojadranskih luka u usporedbi s riječkom, jer su cijene željezničkog prijevoza robe neujednačene. Zaključeno je da Hrvatska mora hitno obnoviti ličku prugu, jer bez nje nema oporavka i razvoja dalmatinskoga gospodarstva, demografske i gospodarske obnove Dalmatinske zagore i Like, a ni uspješna poslovanja srednjojadranskih luka.
ŠIBENIK, 5. rujna (Hina) - Na poziv Hrvatske gospodarske komore - Županijske komore Šibenik danas su se u Šibeniku sastali predstavnici četiriju luka srednjega Jadrana - Splita, Šibenika, Zadra i šibenske luke "Luka-Drvo", predstavnici gospodarskih komora Šibenske, Zadarsko-kninske i Splitsko-dalmatinske županije, Hrvatskih željeznica, poduzeća "Transadrije" i ministarstava gospodarstva te pomorstva, prometa i veza. Na sastanku je bilo govora o nejednaku tržišnu položaju srednjojadranskih luka u usporedbi s riječkom, jer su cijene željezničkog prijevoza robe neujednačene. Zaključeno je da Hrvatska mora hitno obnoviti ličku prugu, jer bez nje nema oporavka i razvoja dalmatinskoga gospodarstva, demografske i gospodarske obnove Dalmatinske zagore i Like, a ni uspješna poslovanja srednjojadranskih luka. #L# Lučki su predstavnici zatražili da se izjednače cijene troškova i uklone razlike koje sada iznose oko dva dolara po toni robe prevezene željeznicom između dalmatinskih i riječke luke. U Šibeniku predlažu da se ispita mogućnsot da Hrvatske željeznice smanje razliku na jedan dolar po toni, a drugi dolar bi namirile same luke pokretanjem svojih rezerva i povećanjem prometa. Nadalje je zatraženo da se izjednače cijene prijevoza robe u provozu od granice do svih luka, uvedu državne subvencije za pojedine neisplative željezničke pruge i snize visoke cijene komunalne naknade za luke. Kako je više puta istaknuto, jedino pravo rješenje je modernizacija ličke pruge. Zaključci sa skupa bit će dostavljeni hrvatskoj Vladi i mjerodavnim ministarstvima. (Hina) fd vkn 051903 MET sep 96

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙