ZAGREB, 9. kolovoza (Hina/Reuter) - Najveća austrijska pivovara Brau-Beteiligungs (BBAG) ostvarila je u prvoj polovini ove godine bruto dobit od 302 milijuna austrijskih šilinga, što je 28 posto više nego u istom razdoblju lani.
Snažan rast dobiti uzrokovan je znatnim porastom prodaje u Mađarskoj, priopćeno iz te BBAG-a.
ZAGREB, 9. kolovoza (Hina/Reuter) - Najveća austrijska pivovara
Brau-Beteiligungs (BBAG) ostvarila je u prvoj polovini ove godine
bruto dobit od 302 milijuna austrijskih šilinga, što je 28 posto
više nego u istom razdoblju lani. Snažan rast dobiti uzrokovan je
znatnim porastom prodaje u Mađarskoj, priopćeno iz te BBAG-a. #L#
Istodobno, vrijednost prodaje dostigla je 5,55 milijardi šilinga,
prema prošlogodišnjih 5,47 milijardi šilinga. Posebno pritom
iznenađuje dobra prodaja nove vrste piva, Goesser Ice.
Poslovodstvo BB-a očekuje kako će do konca godine bruto dobit kompanije
dostići lanjskih 771 milijun šilinga, usprkos nezadovoljavajućoj
prodaji njihovih proizvoda tijekom ljetnih mjeseci uslijed loših
vremenskih prilika.
Iako je u odnosu na prvu polovinu 1995. prodano 0,1 posto manje
piva, prihod od prodaje svih vrsta tog pića uvećan je za 2,3 posto,
dostigavši 4,17 milijardi šilinga.
Prodaja bezalkoholnih pića u tom je razdoblju smanjena za 2,7 posto,
dok je prihod uvećan za 3,7 posto, na 1,13 milijarde šilinga. Pad
prodaje posljedica je povlačenja Schweppesa iz maloprodaje i manje
isporuke Coca-Cole na švicarsko tržište.
(Hina) mb sbo
091516 MET aug 96