FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

MADŽARSKI INŽENJERCI POČELI OBNAVLJATI MOST IZMEĐU DVA BRODA

SLAVONSKI BROD, 11. srpnja (Hina) - Madžarski inženjerci u sastavu IFOR-a iz baze na Pustari kod Stare Gradiške, zajedno sa stručnjacima i radnicima iz nekoliko poduzeća iz Holdinga Đure Đakovića iz Slavonskog Broda, počeli su danas obnavljati i porušeni cestovno-željeznički most preko rijeke Save između Slavonskog i Bosanskog Broda.
SLAVONSKI BROD, 11. srpnja (Hina) - Madžarski inženjerci u sastavu IFOR-a iz baze na Pustari kod Stare Gradiške, zajedno sa stručnjacima i radnicima iz nekoliko poduzeća iz Holdinga Đure Đakovića iz Slavonskog Broda, počeli su danas obnavljati i porušeni cestovno-željeznički most preko rijeke Save između Slavonskog i Bosanskog Broda. #L# Prema riječima glasnogovornika madžarskih inženjeraca bojnika Emila Varadija, most bi, prema ugovoru između Holdinga Đure Đakovića i IFOR-a, trebao biti završen do 25. kolovoza ove godine, a primopredaja bi tebala biti nekoliko dana kasnije. Most će biti osposobljen samo za cestovni promet i služit će isključivo za potrebe IFOR-a i međunarodnih dobrotvornih udruga. Željeznu konstrukciju miniranog dijela mosta s hrvatske strane popravit će stručnjaci iz Đure Đakovića, a madžarski će inženjerci popraviti minirane dijelove s bosanske strane. Ukupna dužina popravljenih dijelova bit će 150 metara, a most će imati nosivost 70 tona. Svaki će dan od danas do nedjelje od 17 sati do sumraka, kao i u nedjelju 14. srpnja tijekom cijelog dana, mađarski inženjerci minirati nepotrebne betonske elemenate pa mole stanovnike Slavonskog Broda da se ne uznemiruju zbog eksplozija koje će se u to vrijeme čuti. Porušeni cestovno-željeznički most, koji je povezivao dva Broda, projektirali su i izgradili stručnjaci i radnici Đure Đakovića iz Slavonskog Broda godine 1961. Tijekom srpske agresije na Hrvatsku i BiH, a poglavito u proljeće i ljeto godine 1992., za učestalih napada na bosansku i slavonsku Posavinu, taj je most bio stalna meta neprijateljskih srpskih zrakoplova. U noći 7. listopada godine 1992., u 3,10 sati, nekoliko sati nakon pada Bosanskog Broda, most je snažnom eksplozijom dignut u zrak. Obnova tog mosta dosad je najveći pothvat madžarskih inženjeraca u sastavu IFOR-a. Dosad su u BiH izgradili, odnosno obnovili, devet cestovnih komunikacijskih objekata, a nedavnim otvorenjem željezničkog mosta preko rijeke Une u blizini Volinje nedaleko od Hrvatske Kostajnice omogućili su uspostavu jedine željezničke veze između istočne i zapadne Bosne, odnosno Hrvatske, od Tuzle preko Doboja, Banje Luke, Hrvatske Kostajnice, Siska i Sunje do Zagreba, istaknuo je bojnik Varadi. (Hina) fv vkn 111551 MET jul 96

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙