FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

OKRUGLI STOL O KLASIFIKACIJI ZANIMANJA U ODGOJNO-OBRAZOVNOJ DJELATNOSTI

ZAGREB, 23. svibnja (Hina) - O prijedlozima hrvatske standardne klasifikacije zanimanja u djelatnostima odgoja i obrazovaja govorili su na danas održanom okruglom stolu predstavnici Ministarstva prosvjete i športa, sveučilišni profesori, predstavnici Hrvatske akademije odgojnih znanosti, Hrvatskog pedagoško-književnog zbora i drugih sturkovnih udruga te članovi Nezavisnog sindikata zaposlenih u srednjim školama Hrvatske, "Preporoda" i Sindikata hrvatskih učitelja
DJELATNOSTI ZAGREB, 23. svibnja (Hina) - O prijedlozima hrvatske standardne klasifikacije zanimanja u djelatnostima odgoja i obrazovaja govorili su na danas održanom okruglom stolu predstavnici Ministarstva prosvjete i športa, sveučilišni profesori, predstavnici Hrvatske akademije odgojnih znanosti, Hrvatskog pedagoško-književnog zbora i drugih sturkovnih udruga te članovi Nezavisnog sindikata zaposlenih u srednjim školama Hrvatske, "Preporoda" i Sindikata hrvatskih učitelja #L# Sudionici skupa istaknuli su tijekom rasprave svoje prijedloge i primjedbe vezane za naziva u klasifikaciji zanimanja u odgojno-obrazovnoj djelatnosti, pokušavajući odgovoriti na pitanje koji termin (učitelj, profesor ili nastavnik) usvojiti u klasifikaciji zanimanja prosvjetnih djelatnika u osnovnim, srednjim školama te predškolskim ustanovama. Kako je rečeno, prije zaključenja naziva u klasifikaciji zanimanja te djelatnosti, organizirat će se najmanje još jedna rasprava i to na jesen ove godine. Govoreći o odrednicama hrvatske standardne klasifikacije, uvodničarka Nevenka Lončarić-Jelačić istaknula je da je svakoj razvijenoj zemlji, pa tako i Hrvatskoj, potrebno osigurati razrađen sustav zanimanja. Pojašnjavajući klasifikaciju zanimanja u području odgoja i obrazovanja, ona je kazala da se u Međunarodnoj standardnoj klasifikaciji zanimanja zbog mogućnosti jednoznačnog sporazumijevanja rabi termin 'učitelj' a on se odnosi na sve koji poučavanju od predškolske do srednjoškolske razine. S tim u vezi Nevenka Lončarić-Jelačić ističe da se u nas rabe tri naziva za učitelje koji rade isti posao a mogu imati i istu stručnu spremu. Dr. Nikola Pastuović drži da se problem nazivlja ne može rješavati nezavisno od stupnja izobrazbe. Ističući da je sustav obrazovanja u svojevrsnoj transformaciji, dr. Pastuović drži da treba ujednačiti sustav obrazovanja iz kojega će proizaći i nazivlja. Dr. Ivan Biondić založio se da se termin 'učitelj' prihvati za predavače od predškolskih do visokoškolskih ustanova, te da učitelji budu visokoobrazovani, a dr. Milan Polić naglašava da sva zanimanja moraju biti međunarodno prepoznatljiva. (Hina) mb ds 231456 MET may 96

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙