ŽENEVA, 21. svibnja (Hina) - Kongresni ured Hrvatske turističke zajednice sudjeluje i ove godine na upravo otvorenoj Europskoj burzi nagradnih putovanja te poslovnog i kongresnog turizma EIBTM 96, koja se od 21. do 23. svibnja održava
u Kongresnom centru Palexpo u Ženevi.
ŽENEVA, 21. svibnja (Hina) - Kongresni ured Hrvatske turističke
zajednice sudjeluje i ove godine na upravo otvorenoj Europskoj burzi
nagradnih putovanja te poslovnog i kongresnog turizma EIBTM 96, koja
se od 21. do 23. svibnja održava u Kongresnom centru Palexpo u Ženevi.
#L#
Najveća svjetska burza poslovnih putovanja EIBTM na jednom mjestu
okuplja 2000 izlagača iz 100 zemalja te više od 3000 akreditiranih
kupaca zainteresiranih za specijalne programe, kao što su organizacija
međunarodnih kongresa, nagradnih putovanja i specijalnih aranžmana.
Svečanosti otvorenja ovogodišnjeg devetog poslovnog skupa EIBTM-a
bili su nazočni dužnosnici švicarske vlade, kantona Ženeve, turistički
djelatnici i poslovni ljudi - direktori najpoznatijih svjetskih
korporacija, međunarodnih organizacija, banaka, osiguravajućih
društava. Prigodnom otvaranju bili su nazočni i stalni predstavnik
Republike Hrvatske pri UN-u u Ženevi veleposlanik Neven Madey,
ministar savjetnik u hrvatskom veleposlanstvu u Bernu Vladimir
Duvnjak, te turistički djelatnici iz Hrvatske.
Na hrvatskom izložbeno-informativnom prostoru nazočni su predstavnici
Zagreba, Dubrovnika, Opatije, Generalturista, Atlasa, Kongresnog ureda
Zagreba, Kongresno-koncertnog centra Vatroslava Lisinskog, Zagrebačkog
velesajma, te hotela Intercontinental Zagreb, koji nastoje hrvatska
odredišta i objekte uključiti u svjetsku kongresnu ponudu kao i ponudu
nagradnih putovanja.
Hrvatska je prije rata u 1990. uspješno organizirala 320 međunarodnih
poslovnih skupova. U 1995. bilo ih je 78, a u ovoj godini planira se
održavanje više od sto međunarodnih poslovnih skupova u Hrvatskoj,
izjavio je danas u Ženevi zamjenik direktora Glavnog ureda
Hrvatske turističke zajednice Nikica Račić. Za hrvatsku ponudu
visokoplatežnih, poslovnih i nagradnih putovanja, tzv. incentiva,
iskazuju zanimanje profesionalni organizatori kongresa i menadžeri
poznatih svjetskih tvrtki: IBM, Volkswagen, Telecomm, Credit Suisse.
Hrvatski prostor već prvoga dana izložbe posjetili su potencijalni
kupci iz SAD, Velike Britanije, Njemačke, Belgije, Italije,
Nizozemske, a do kraja ABITM-a najavljen je organizirani dolazak više
od 200 skupina kupaca iz raznih zemalja.
Promotivni nastup specijalizirane turističke ponude Hrvatske na
ovogodišnjem EIBTM-u upotpunjuje predstavljanje paške čipke,
prepoznatljivih hrvatskih suvenira, te gastronomska ponuda.
(Hina) zh br
211539 MET may 96