KOELN, 14. svibnja (Hina/Dpa) - Ford-koncern ostvario je 1995. znatno nižu dobit nego godinu dana prije. Prema priopćenju te tvrtke, godišnji je višak pao sa 676 milijuna na 270,5 milijuna njemačkih maraka. Promet je porastao s 23,4
milijarde na 25 milijardi njemačkih maraka.
KOELN, 14. svibnja (Hina/Dpa) - Ford-koncern ostvario je 1995. znatno
nižu dobit nego godinu dana prije. Prema priopćenju te tvrtke,
godišnji je višak pao sa 676 milijuna na 270,5 milijuna njemačkih
maraka. Promet je porastao s 23,4 milijarde na 25 milijardi njemačkih
maraka. #L#
Unatoč padu dobiti, predsjednik Ford-koncerna Albert Caspers izvukao
je pozitivnu bilancu protekle poslovne godine. Ford je uspio povećati
svoj udio u tržištu automobila za 1,1 posto - na 11,3 posto, izjavio
je Caspers. Smanjenu dobit on tumači nepovoljnim razvojem tečaja i
troškovima za uvođenje novih modela automobila na tržište.
U prva četiri mjeseca 1996. Ford je ostvario promet od 9,4 milijarde
njemačkih maraka, što je 6,8 posto više u usporedbi s istim razdobljem
prošle godine. Prodaja je porasla za 9,2 posto. "Nakon uspješnog
početka ove godine, uvjeren sam da ćemo ostvariti ciljeve postavljene
za godinu 1996.", rekao je Caspers.
(Hina) sap sl
141204 MET may 96