FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

KINESKE REKLAME PUNE SEKSA I MATERIJALIZMA

SHANGAI, 6. svibnja (Hina/Reuter) - Reklame u Kini su prepune seksa, materijalizma i obožavanja svega stranog, te bi trebale bi biti cenzurirane, objavio je u ponedjeljak službeni kineski list "Oslobođenje".
SHANGAI, 6. svibnja (Hina/Reuter) - Reklame u Kini su prepune seksa, materijalizma i obožavanja svega stranog, te bi trebale bi biti cenzurirane, objavio je u ponedjeljak službeni kineski list "Oslobođenje". #L# Šangajske novine upozoravaju da je oglašavanje dobilo formu narodne kulture, te postalo ključni čimbenik u uspostavljanju društvenih vrijednosti. Stoga je, navodi se u članku, potrebna veća budnost kako bi se osiguralo da sadržaj reklama bude "zdrav i ispravan". Ističe se da se u oglasima mogu uočiti: hedonizam i materijalizam; feudalna želja za posjedovanjem ekskluzivnih stvari, odnosno proizvoda za višu klasu; naglašena seksualnost; muški šovinizam; obožavanje svega stranoga (u reklamama se prikazuju plavokosi i plavooki ljudi). "Svijet reklama se svakako treba pročistiti", zaključuje na kraju kineski dnevnik. (Hina) vch mm 060855 MET may 96

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙