FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

EUROPSKE TELEVIZIJSKE POSTAJE NAJVAŽNIJE HOLLYWOODSKO TRŽIŠTE

LOS ANGELES, 15. travnja (Hina/AFP) - Hollywoodski producenti prodali su 1995. filmove i emisije stranim televizijama vrijedne gotovo dvije milijarde dolara, a, prema podacima koje je ovog vikenda objavio profesionalni časopis Variety, Europa ostaje njihovo najvažnije tržište.
LOS ANGELES, 15. travnja (Hina/AFP) - Hollywoodski producenti prodali su 1995. filmove i emisije stranim televizijama vrijedne gotovo dvije milijarde dolara, a, prema podacima koje je ovog vikenda objavio profesionalni časopis Variety, Europa ostaje njihovo najvažnije tržište. #L# Prodaja u Europi velikih filmskih studija - Warners, MCA, Paramount, Columbia TriStar, Disney, Fox, MGM i, od 1994., Turner - predstavljala je više od polovice te svote - 1,27 milijardi dolara - i povećanje za 14 posto u godinu dana. Ukupno, u odnosu na 1994., Hollywood je povećao svoju prodaju u inozemstvu za 12 posto. Njemačka je središnje europsko tržište za Hollywood, slijede Francuska, Velika Britanija i Italija, prema brojkama koje je Udruga filmske industrije upravo prenijela svojim članicama, a do kojih je došao Variety. Usprkos obećanjima, Kina i Indija ostaju slaba tržišta za Hollywood: Kinezi su kupili samo za oko tri milijuna dolara filmova i televizijskih spektakala, a Indijci su manje potrošili 1995. nego 1994. (967.000 dolara umjesto dva milijuna). Japansko tržište bilo je također u padu (88 milijuna dolara umjesto 98). Daleki istok bio je zastupljen s 272 milijuna dolara (porast od 11 posto), a Latinska Amerika sa 129 milijuna (porast od 10 posto). Kanada je potrošila 157 milijuna dolara, za razliku od 134 milijuna godine 1994. Klasične televizijske postaje, nasuprot privatnim, ostaju glavno tržište producenata iz Los Angelesa. Prema Varietyju, privatne televizijske postaje donijele su 1994. 550 milijuna dolara, a ta bi se brojka 1995. trebala popeti na oko 700 milijuna. Dodajući prodaju nezavisnih producenata, Variety procjenjuje prodaju u inozemstvu na tri milijarde dolara, što je rekord u povijesti američke televizije. U Europi, Njemačka je daleko najprofitabilnije tržište i od 1994. do 1995. brutto promet američkih tvrtki porastao je s 302 na 396 milijuna dolara. U Francuskoj je potražnja porasla sa 145 na 196 milijuna dolara. Velika Britanija, koja više zanimaju američki televizijski spektakli nego hollywoodski filmovi, isplatila je 195 milijuna dolara. Italija je potrošila 191 milijun dolara (142 godine 1994.). Samo je u Španjolskoj prodaja američkih producenata pala: prema Varietyju, 258 milijuna dolara godine 1994. pretvorilo se u 100 milijuna dolara godine 1995. (Hina) bnš bnš 151348 MET apr 96

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙