LONDON, 3. travnja (Hina/AFP) - Pepsi je u utorak u Londonu uzvratio udarac u ratu 'cola', u kojemu mu je već povijesni protivnik Coca-Cola, pokrenuvši reklamnu kampanju golemih razmjera u vrijednosti 500 milijuna dolara s novom
grafijom i posebice novom bojom - plavom.
LONDON, 3. travnja (Hina/AFP) - Pepsi je u utorak u Londonu uzvratio
udarac u ratu 'cola', u kojemu mu je već povijesni protivnik
Coca-Cola, pokrenuvši reklamnu kampanju golemih razmjera u vrijednosti
500 milijuna dolara s novom grafijom i posebice novom bojom - plavom.
#L#
U londonskoj zračnoj luci Gatwicku, Pepsico je zauzeo popriličan
prostor. Concorde Air Francea za tu je prigodu potpuno prebojan u
plavo, a na tom su događaju bile i zvijezde iz svijeta mode i športa,
poput tenisača Andrea Agassija i top-modela Claudie Schiffer i Cindy
Crawford.
U jednom su hangaru, uređenom za tu prigodu u futurističkom ugođaju,
čelnici američke kompanije iznijeli svoju novu strategiju usmjerenu na
adolescente.
Središnji oslonac te operacije golemih razmjera jest nova boja -
plava, koja je dala ime projektu: "Project Blue". "Plavo kao nebo,
plavo kao svemir i plavo kao budućnost i snaga", kažu čelnici Pepsija.
"Plavo je suvremena i dinamična boja. Mislimo da će nam ta boja kao
razlikovni znak znatno pomoći na tržištu", izjavio je John Swanhaus,
zamjenik predsjednika odjela za marketing i međunarodnu prodaju.
Nova grafija Pepsija isprobana je krajem 1995. u Bahreinu. Prodaja je
porasla za devet posto. Do kraja 1997. to će se piće prodavati na 190
svjetskih tržišta u plavim limenkama umjesto dosadašnjih
crveno-bijelih. Crveno i bijelo boje su i glavnog konkurenta -
Coca-Cole. Osim toga, supermarketi koji nude vlastitu vrstu cole
općenito su prihvatili crvene etikete.
Tri stotine litara plave boje i dvije tisuće radnih sati bilo je
potrebno da se Concorde preboji u novu Pepsi boju. U osam dana
letjelica će obići sjevernu Europu i Bliski istok. Međutim, zrakoplov
će letjeti nadzvučno samo deset minuta, jer je inženjere bilo strah da
nova boja ne privuče toplinu i ne dovede u opasnost sigurnost.
Britanski popularni dnevnik "Daily Mirror" pridružio se reklamiranju
nove Pepsi i sve su mu stranice bile blijedoplave boje.
(Hina) bnš bnš
031104 MET apr 96