FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PEPSI OBJAVIO RAT - U PLAVOM

LONDON, 3. travnja (Hina/AFP) - Pepsi je u utorak u Londonu uzvratio udarac u ratu 'cola', u kojemu mu je već povijesni protivnik Coca-Cola, pokrenuvši reklamnu kampanju golemih razmjera u vrijednosti 500 milijuna dolara s novom grafijom i posebice novom bojom - plavom.
LONDON, 3. travnja (Hina/AFP) - Pepsi je u utorak u Londonu uzvratio udarac u ratu 'cola', u kojemu mu je već povijesni protivnik Coca-Cola, pokrenuvši reklamnu kampanju golemih razmjera u vrijednosti 500 milijuna dolara s novom grafijom i posebice novom bojom - plavom. #L# U londonskoj zračnoj luci Gatwicku, Pepsico je zauzeo popriličan prostor. Concorde Air Francea za tu je prigodu potpuno prebojan u plavo, a na tom su događaju bile i zvijezde iz svijeta mode i športa, poput tenisača Andrea Agassija i top-modela Claudie Schiffer i Cindy Crawford. U jednom su hangaru, uređenom za tu prigodu u futurističkom ugođaju, čelnici američke kompanije iznijeli svoju novu strategiju usmjerenu na adolescente. Središnji oslonac te operacije golemih razmjera jest nova boja - plava, koja je dala ime projektu: "Project Blue". "Plavo kao nebo, plavo kao svemir i plavo kao budućnost i snaga", kažu čelnici Pepsija. "Plavo je suvremena i dinamična boja. Mislimo da će nam ta boja kao razlikovni znak znatno pomoći na tržištu", izjavio je John Swanhaus, zamjenik predsjednika odjela za marketing i međunarodnu prodaju. Nova grafija Pepsija isprobana je krajem 1995. u Bahreinu. Prodaja je porasla za devet posto. Do kraja 1997. to će se piće prodavati na 190 svjetskih tržišta u plavim limenkama umjesto dosadašnjih crveno-bijelih. Crveno i bijelo boje su i glavnog konkurenta - Coca-Cole. Osim toga, supermarketi koji nude vlastitu vrstu cole općenito su prihvatili crvene etikete. Tri stotine litara plave boje i dvije tisuće radnih sati bilo je potrebno da se Concorde preboji u novu Pepsi boju. U osam dana letjelica će obići sjevernu Europu i Bliski istok. Međutim, zrakoplov će letjeti nadzvučno samo deset minuta, jer je inženjere bilo strah da nova boja ne privuče toplinu i ne dovede u opasnost sigurnost. Britanski popularni dnevnik "Daily Mirror" pridružio se reklamiranju nove Pepsi i sve su mu stranice bile blijedoplave boje. (Hina) bnš bnš 031104 MET apr 96

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙