FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

RUSI - NOVA KLIJENTELA MEĐUNARODNOG TURIZMA

MOSKVA, 29. ožujka (Hina/AFP) - Njima je postalo skuplje provoditi odmor u Rusiji nego u inozemstvu i svake je godine sve više onih koji odlaze vidjeti svijet: Rusi, milijarderi i studenti, nova su klijentela međunarodnog turizma.
MOSKVA, 29. ožujka (Hina/AFP) - Njima je postalo skuplje provoditi odmor u Rusiji nego u inozemstvu i svake je godine sve više onih koji odlaze vidjeti svijet: Rusi, milijarderi i studenti, nova su klijentela međunarodnog turizma. #L# Njihovo postojanje danas je očiglednost za profesionalce u sektoru turizma: u samo tri godine koliko postoji, međunarodni salon turizma u Moskvi (MITT) izbio je na treće mjesto u svijetu, poslije Berlina i Londona. "Dvije tisuće izlagača od kojih 65 posto stranaca, 82 zastupljene zemlje, 100.000 očekivanih posjetitelja", navodi Gael Pineau, zamjenik predsjednika međunarodnog tijela koje je osnovalo salon i prisjeća se kako je 1993. godine pristiglo jedva 250 izlagača. Zimi žude za suncem Tajlanda, posjećuju Egipat ili Šri Lanku. Ljeti više vole Grčku, Cipar, Francusku ili Španjolsku, prema podacima koje su pribavili organizatori salona. Postoje naravno "novopečeni bogataši" koji odsjedaju u raskošnim hotelima, traže isključivo apartmane ili sobe s pogledom na more. "Rusija je za nas ono što je bio Blisti istok prije petnaest godina", komentira Christophe Laure, komercijalni direktor Carlton Intercontinentala u Cannesu. Dvije stotine noćenja 1993. godine, 1.500 noćenja 1995. godine. Često dolaze s obitelji, odsjedaju 4 ili 5 dana i "troše prosječno skoro 5.000 FRF dnevno", kaže Laure. Kao većina velikih međunarodnih hotela, Carlton ljeti zapošljava osoblje koje govori ruski. Novopečeni bogataši vole velike europske gradove, Azurnu obalu, mondena zimovališta, Korziku ili talijansku obalu. Ali ruski turist nije više samo prpošni "milijarder": manje bogati, znatiželjnici, studenti ili mladi bračni parovi, umjetnici ili intelektualci... hoteli s dvije ili tri zvjezdice danas imaju sve izglede za dobro poslovanje. Cijene avionskih karata u Rusiji vrtoglavo rastu, tvrtke više ne omogućavaju "ugodan odmor" u velikim ruskim ljetovalištima, hoteli su tamo rijetki i nude nepristupačne cijene. Gost će potrošiti više ako ostane tjedan dana u Sočiju (Crno more) nego ako ode na tursko sunce ili u posjet Francuskoj odsjedajući u hotelima s dvije zvjezdice. Ruske putničke agencije sve su brojnije i velika većina ih posluje s inozemstvom. Ima ih oko 20.000 u Rusiji, a 5.000 u Moskvi koje nude tjedan dana na Tajlandu za 500 dolara (uključeni avionska karta i hotel s četiri zvjezdice), petnaest dana na obali Crvenog mora za 700 dolara i s pet zvjezdica... Najpopularniji turizam je međutim onaj koji zovemo "shop-tour" (shopping), što objašnjava popularnost Turske (588.000 ruskih turista 1995. godine), Kine (338.000 posjeta), Poljske (280.000) i Ujedinjenih Arapskih Emirata (154.000 turista prema brojkama MITT-a), četiriju glavnih odredišta Rusa. Odlaze na tjedan dana, džepova punih dolara, vraćaju se ruku punih jeftine odjeće, video-rekordera ili kamera, nakita, koje preprodaju na ruskom tržištu. Brojne ruske putničke agencije specijalizirale su se isključivo za shop-toure. (Hina) bnš bnš 290642 MET mar 96

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙