FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NADZORNI ODBOR HRVATSKIH ŽELJEZNICA PRIHVATIO PLAN ZA 1996.

ZAGREB, 19. ožujka (Hina) - Ukupni prihodi Hrvatskih željeznica u 1996. predviđeni su u iznosu od 2,7 milijardi kuna, od čega bi se državnim proračunom osiguralo 1,19 milijardi kuna, prihodima od prijevoza putnika i robe 974 milijuna kuna, a ostalim prihodima 545 milijuna kuna. Rashodi su izjednačeni s prihodima tako da bi poslovna 1996. trebala završiti bez gubitaka, istaknuto je na današnjoj konferenciji za novinare u HŽ-u, na kojoj su govorili predsjednik Nadzornog odbora HŽ-a prof.dr. Josip Božićević, generalni direktor HŽ-a Marijan Klarić i članovi Uprave Mirjana Pejković i Zlatko Dokuza.
ZAGREB, 19. ožujka (Hina) - Ukupni prihodi Hrvatskih željeznica u 1996. predviđeni su u iznosu od 2,7 milijardi kuna, od čega bi se državnim proračunom osiguralo 1,19 milijardi kuna, prihodima od prijevoza putnika i robe 974 milijuna kuna, a ostalim prihodima 545 milijuna kuna. Rashodi su izjednačeni s prihodima tako da bi poslovna 1996. trebala završiti bez gubitaka, istaknuto je na današnjoj konferenciji za novinare u HŽ-u, na kojoj su govorili predsjednik Nadzornog odbora HŽ-a prof.dr. Josip Božićević, generalni direktor HŽ-a Marijan Klarić i članovi Uprave Mirjana Pejković i Zlatko Dokuza. #L# Plan poslovanja prihvatio je jednoglasno NO HŽ-a, a njime se planira 14 postotno povećanje prihoda od prijevoza putnika (32,6 milijuna putnika), te 18,7 posto veći prijevoz roba nego lani (15,8 milijuna tona), istaknuo je dr. Božićević. Dodao je da se povećanje prijevoza temelji na otvaranju tranzita prema istočnoj Slavoniji, većem radu Ličke pruge i jadranskih luka te ukupnom povećanju proizvodnje u Hrvatskoj. Iz ukupnih sredstava za ulaganja će se izdvojiti 340 milijuna kuna, a planirane su investicije u iznosu od 1,3 milijarde kuna. Stoga će se ostali iznos od 923 milijuna kuna namaći ino-kreditima. U planu je najviše, 814,2 milijuna kuna planirano uložiti u infrastrukturu, a 509 milijuna kuna za prijevoz - nabavku novih putničkih i teretnih vagona. Značajna sredstva (63,5 milijuna kuna) predviđena su za poboljšanje uvjeta rada osoblja. Posebno se osvrćući na ulaganja u nabavku vagona, direktor Klarić je kazao da u putničkom prometu danas nedostaje 50-ak vagona, kao i da je u tijeku izrada novog voznog reda HŽ-a, u kojem se predviđa uvođenje pravaca prema istočnoj Slavoniji te dvaju noćnih vlakova prema Splitu. Modernizacijom Ličke pruge smanjit će se vrijeme putovanja od Zagreba do Splita na ispod osam sati, a postoje planovi, dopunio je dr. Božićević, za koje nisu potrebne prevelike investicije, da se skraćenjem trase te smanjenjem nagiba na dijelu Ličke pruge, poveća brzina vlaka i putovanje skrati na ispod četiri sata. Vodstvo HŽ-a govorilo je i o otvaranju željezničkih pravaca prema istočnoj Slavoniji, Baranji i zapadnom Srijemu. Direktor Klarić je kazao da u zapisniku koji je nedavno potpisan u Zagrebu s predstavnicima SRJ, stoji otvaranje prometa na 34 kilometra dugoj pruzi Vinkovci-Tovarnik-Šid, na kojoj bi se vozilo 50 kilometara na sat jednim kolosijekom. Kad se omogući pristup djelatnicima HŽ-a, nakon mjesec dana bi mogao tom trasom početi promet. Božićević i Klarić su podsjetili da je istočno-slavonski pravac bio jedan od najrentabilnijih, na kojem je ostvarivano 50-60 posto prihoda od prijevoza. Na upit o restrukturiranju HŽ-a, direktor Marijan Klarić je kazao da o tomu traju razgovori s nekoliko inozemnih kompanija, kao i da je osnovni princip stvaranje manjih profitabilnih organizacijskih jedinica. Inače, poslovnu će 1995. Hrvatske željeznice završiti s gubitkom od 144 milijuna kuna, što je približno isti gubitak kao i 1994. (137 milijuna kuna). (Hina) db dd 191401 MET mar 96

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙