TORINO, 13. ožujka (Hina/Reuter) - Talijanski automobilski div Fiat SpA zabilježio je u veljači ove godine rast prodaje svojih vozila na europskom tržištu za 38 posto u odnosu na siječanj, dok je prodaja na domaČem tržištu poveČana za
11,2 posto, objavljeno je iz Fiata. Udio Fiata na europskom tržištu u prva je dva mjeseca ove godine dostigao 13,1 posto, prema prošlogodišnjih 12,5 posto, pa je tako ta kompanija po veličini tržišnog udjela na drugom mjestu, odmah iza njemačkog Volkswagena.
TORINO, 13. ožujka (Hina/Reuter) - Talijanski automobilski div Fiat
SpA zabilježio je u veljači ove godine rast prodaje svojih vozila na
europskom tržištu za 38 posto u odnosu na siječanj, dok je prodaja na
domaćem tržištu povećana za 11,2 posto, objavljeno je iz Fiata.
Udio Fiata na europskom tržištu u prva je dva mjeseca ove godine
dostigao 13,1 posto, prema prošlogodišnjih 12,5 posto, pa je tako ta
kompanija po veličini tržišnog udjela na drugom mjestu, odmah iza
njemačkog Volkswagena. #L#
U usporedbi sa siječnjom, na njemačkom je tržištu Fiatova prodaja
prošli mjesec porasla 25,7 posto, u Španjolskoj 45,3 posto, Velikoj
Britaniji 23,1 posto i Francuskoj 70,5 posto. Istodobno, Fiatov udio
na francuskom je tržištu porastao sa siječanjskih 6,5 posto na 9,4 posto,
u Španjolskoj sa 7,1 posto na 9,2 posto i Velikoj Britaniji sa četiri
na 4,7 posto.
Najveća potražnja u tom je razdoblju bila za modelima Brava i Bravo,
plasiranih prošle godine na tržište, čija je prodaja u posljednih pet
mjeseci dostigla 220.000 vozila. Narudžbe, pak, novog modela Lancia Y
u veljači su bile na razini 41 tisuću vozila.
(Hina) iđ sbo
131006 MET mar 96