LONDON, 6. ožujka (Hina/Reuter) - Najveći britanski zračni prijevoznik British Airways (BA) namjerava pokrenuti marketinšku ofenzivu na tržištu turističkih putovanja, nakon što je u protekle tri godine snažno investirao u
unaprijeđenje zrakoplovnih usluga, posebno u putovanja prve klase i poslovnog razreda, ističu u kompaniji.
LONDON, 6. ožujka (Hina/Reuter) - Najveći britanski zračni
prijevoznik British Airways (BA) namjerava pokrenuti marketinšku
ofenzivu na tržištu turističkih putovanja, nakon što je u protekle
tri godine snažno investirao u unaprijeđenje zrakoplovnih usluga,
posebno u putovanja prve klase i poslovnog razreda, ističu u
kompaniji. #L#
Naime, britanski touroperatori proteklih godina bilježe slabije
poslovanje, jer se sve više Britanaca odlučuje na samostalna putovanja
do turističkih odredišta, koristeći pretežno zrakoplovne usluge.
Želeći što bolje iskoristiti taj segment tržišta, British Airways je
samo ove zime ostvario 20 posto više turističkih avio-putovanja.
Za ljetnu turističku sezonu kompanija namjerava uložiti između tri
i pet milijuna dolara za unaprijeđenje svojih turističkih usluga, pa
se očekuje porast ljetnih turističkih putovanja za 15 posto.
(Hina) kol sbo
061208 MET mar 96