ZAGREB, 22. veljače (Hina) - Na Zagrebačkom velesajmu, u sklopu 45. Međunarodnog tjedna kože i obuće, danas je završio dvodnevni znanstveno-stručni skup kožara i obućara na kojemu je 20-ak inozemnih i domaćih stručnjaka izlagalo o
stanju i razvoju kožarsko-prerađivačke struke u Hrvatskoj i svijetu, te o modi i dizajnu u kožarskoj i obućarskoj industriji. Znanstveno-stručni skup organizirao je, u suradnji sa Zagrebačkim velesajmom, Hrvatski savez društava kožara i obućara.
ZAGREB, 22. veljače (Hina) - Na Zagrebačkom velesajmu, u sklopu 45.
Međunarodnog tjedna kože i obuće, danas je završio dvodnevni
znanstveno-stručni skup kožara i obućara na kojemu je 20-ak inozemnih
i domaćih stručnjaka izlagalo o stanju i razvoju kožarsko-prerađivačke
struke u Hrvatskoj i svijetu, te o modi i dizajnu u kožarskoj i
obućarskoj industriji. Znanstveno-stručni skup organizirao je, u
suradnji sa Zagrebačkim velesajmom, Hrvatski savez društava kožara i
obućara. #L#
Na današnjem skupu posvećenom modi i dizajnu, stručnjaci i
gospodarstvenici raspravljali su o tehnološkim novitetima u obućarskoj
industriji, o stanju mode i dizajna u Hrvatskoj, problematici
izobrazbe te o plasmanu modnih proizvoda.
Dr. Ferenc Schmel, govoreći o dizajniranju i kreiranju pomoću
računala, istaknuo je kako malim ulaganjima u "dotjerivanje
kompjutora" svaka tvrtka može napraviti velik tehnološki pomak u
modeliranju cipela.
Zanimanje je izazvalo i izlaganje novinarke Božice Brkan koja je
govorila o stanju mode u našem svakodnevnom okružju istaknuvši problem
nedostatne zastupljenosti u medijima i slabo osmišljen nastup modnih
kreatora.
Kožari i obućari raspravljali su i o statusu modnog kreatora u
Hrvatskoj, koji bi, kako se čulo, trebao imati status autora, te o
izobrazbi mladih dizajnera i kreatora. Kao primjer uspješnog načina
izobrazbe naveden je Institut za modnu industriju u Riminiju, gdje se
mladi dizajneri uče ne samo dizajnirati i modelirati, pomoću suvremene
računalske tehnologije, već i prodavati svoje proizvode. Iznijet je i
problem malih obrtnika - obućara u Hrvatskoj te pomanjkanje modnih
revija koje bi se mogle koristiti u svrhu turističkog razvoja.
(Hina) bma sp
221520 MET feb 96