MUENCEH, 18. veljače (Hina) - Među 670 izlagača iz 43 zemlje na međunarodnom turističkom sajmu CBR koji se održava od 17. do 25. veljače u Muenchenu (Minhen) ove godine hrvatsku turističku ponudu predstavljaju Hrvatska turistička
zajednica, opatijski ACI, Udruga hrvatskih marina, marina Frapa iz Rogoznice i porečka Rivijera.
MUENCEH, 18. veljače (Hina) - Među 670 izlagača iz 43 zemlje na
međunarodnom turističkom sajmu CBR koji se održava od 17. do 25.
veljače u Muenchenu (Minhen) ove godine hrvatsku turističku ponudu
predstavljaju Hrvatska turistička zajednica, opatijski ACI, Udruga
hrvatskih marina, marina Frapa iz Rogoznice i porečka Rivijera. #L#
Kako ističu hrvatski turistički predstavnici na sajmu u glavnom gradu
Bavarske na meti zanimanja mogućih njemačkih turista više nije
sigurnost, već su to cijene i prometnice, a posebno veseli njihov
povećan interes za putovanje u Dalmaciju.
Bavarci su dosad bili najbrojniji njemački gosti u Hrvatskoj, a u
idućoj ih sezoni očekujemo dvostruko više nego lani. Da su planovi
realni potvrđuju brojni upiti znatiželjnika i dosad vrlo dobra prodaja
aranžmana. Primjerice njemački tour operator ADAC dosad je ostvario 2
milijuna DEM od prodaja aranžmana za Hrvatsku i to je četvrtina
njegova ovogodišnjeg plana. O dobrom bukingu vijesti stižu i iz
domaćeg Bemextoursa te iz Riva toursa, njemačkog specijalista za
Hrvatsku koji je u prosjeku bilježio 80 prodanih aranžmana dnevno.
Na minhenskom sajmu na kojemu se očekuje 200.000 posjetitelja posebno
se predstavlja nautička i kamping ponuda. Njemačkih nautičara moglo bi
po hrvatskom moru ove godine ploviti 40 posto više nego lani,
ocijenjuje ACI temeljem ADAC-ove ankete. Slične prognoze iznose i
predstavnici Udruge hrvatskih marina koji oko 30 posto više očekuju i
na godišnjim vezovima i to poglavito u Dalmaciji.
Inače, u sklopu hrvatskog tjedna u Bavarskoj od 17. do 22. veljače u
mnogim će se bavarskim gradovima predstavljati hrvatska kultura i
šport, turizam, gospodarstvo i gastronomija.
(Hina) sab sb
181421 MET feb 96