ZAGREB, 11. siječnja (Hina) - Trgovačka tvrtka Autocentar Merkur, kao generalni distributer korejske automobilske tvrtke Deawoo Corporation, dostavio je danas službenu izjavu korporacije Deawoo, vezanu uz moguće greške na vozilu
Deawoo "nexia", a koje su krajem prošle godine u većoj količini kupili invalidi domovinskog rata.
ZAGREB, 11. siječnja (Hina) - Trgovačka tvrtka Autocentar Merkur, kao
generalni distributer korejske automobilske tvrtke Deawoo Corporation,
dostavio je danas službenu izjavu korporacije Deawoo, vezanu uz
moguće greške na vozilu Deawoo "nexia", a koje su krajem prošle godine
u većoj količini kupili invalidi domovinskog rata. #L#
Riječ je, kako se navodi u izjavi, o mogućnosti pucanja vijaka za
pričvršćivanje osovine na glavčini stražnjeg kotača kod modela "nexia"
u koji nije ugrađen sustav ABS, što može prouzročiti otpadanje stražnjih
kotača za vrijeme vožnje. Prema pretpostavkama, to se može pojaviti kod
803 vozila tipa "nexia", od 1160 vozila ukupno isporučenih invalidima
domovinskog rata krajem studenoga prošle godine.
Uzroci problema su, po tvrdnji korporacije, previše stegnuti vijci za
vrijeme sklapanja osovine u Koreji. Korporacija Deawoo već je poslala tri
tehničara u Hrvatsku radi početnog rješavanja tog problema, a poslat će
još 13 stručnjaka do 12. siječnja ove godine, navodi se u izjavi.
Tih 16 inženjera i tehničara te servisna mreža ACM-a angažirat će se
na ponovnoj ugradnji vijaka od 13. do 22. siječnja na svih 803 vozila
u skladu sa standardom, a sve će biti obavljeno na trošak Deawooa uz
punu garanciju sigurnosti automobila nakon popravka, stoji na kraju
izjave, koju je potpisao izvršni direktor Daewoo Corporation I.K. Shin.
(Hina) rd/aš do
111708 MET jan 96