FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PREDSTAVLJENI FRANCUSKI TEE-VAGONI NA ZAGREBAČKOM GLAVNOM KOLODVORU

ZAGREB, 16. siječnja (Hina) - Osam francuskih rabljenih Trans Euro Express vagona (TEE) koje Hrvatske željeznice (HŽ) namjeravaju kupiti od Francuskih željeznica (SNCF), a koji će zbog lošeg stanja u voznom parku HŽ-a određeno vrijeme riješiti neke međugradske i međunarodne relacije, predstavljeni su danas na zagrebačkom Glavnom kolodvoru. Ovi će vagoni zamijeniti između 17. i 19.siječnja uobičajeni sastav triju redovitih vlakova na hrvatskim prugama kako bi se ispitalo njihovo ponašanje na našim prugama te reakcija putnika na njihovu kvalitetu i udobnost.
ZAGREB, 16. siječnja (Hina) - Osam francuskih rabljenih Trans Euro Express vagona (TEE) koje Hrvatske željeznice (HŽ) namjeravaju kupiti od Francuskih željeznica (SNCF), a koji će zbog lošeg stanja u voznom parku HŽ-a određeno vrijeme riješiti neke međugradske i međunarodne relacije, predstavljeni su danas na zagrebačkom Glavnom kolodvoru. Ovi će vagoni zamijeniti između 17. i 19.siječnja uobičajeni sastav triju redovitih vlakova na hrvatskim prugama kako bi se ispitalo njihovo ponašanje na našim prugama te reakcija putnika na njihovu kvalitetu i udobnost. #L# Predstavljanju su, između ostalih uglednika iz gospodarskog života, nazočni bili veleposlanik Republike Francuske u RH, Jean-Jaques Gaillarde, pomoćnik direktora za tehniku SNCF-a, Jean Debrach i zamjenik generalnog direktora HŽ-a, dr.Stjepan Božičević. "Vagoni su stari između 25 i 30 godina, ali su u vrlo dobrom stanju zbog izvedbe vagonskog sanduka od nehrđajučeg čelika i solidnog održavanja, udobni su i klimatizirani", istaknuo je direktor Božičević. On je dodao da su vagoni građeni za brzine od 140 i 160 kilometara na sat, a sastoje se od jednog vagon-furgona koji ima dizelski električni agregat za napajanje vlaka energijom za grijanje i zbog toga je neovisan o tipu lokomotive koja ga vuče, zatim od 1. i 2. vagonskog razreda sa i bez odjeljaka, vagon-restoranom i vagon-buffetom. Cijena jednog vagona je oko 350.000 DEM, a optimalna kompozicija sastoji se od osam do 10 vagona koja može prevesti oko 800 putnika, naglasio je zamjenik direktora HŽ-a. Kako se doznaje u HŽ-u, ovi vagoni slijedeća tri dana prometovati će na relaciji Zagreb-Rijeka-Zagreb, Zagreb-Vinkovci-Zagreb i Zagreb-Osijek- Zagreb. (Hina) psa do 161409 MET jan 96

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙