ZAGREB, 31. siječnja (Hina) - Na dvodnevnom stručnom savjetovanju "Tekstilni dani Zagreb 1996", vezanom uz ekologiju, energiju i ekonomiju, koje se u sklopu "Intertekstila" održava na Zagrebačkom velesajmu, danas je o njemačkim
iskustvima u restrukturiranju, sanaciji i likvidaciji poduzeća govorio dr. Herbert Groeger, stručnjak Europske unije za restrukturiranje.
ZAGREB, 31. siječnja (Hina) - Na dvodnevnom stručnom savjetovanju
"Tekstilni dani Zagreb 1996", vezanom uz ekologiju, energiju i
ekonomiju, koje se u sklopu "Intertekstila" održava na Zagrebačkom
velesajmu, danas je o njemačkim iskustvima u restrukturiranju,
sanaciji i likvidaciji poduzeća govorio dr. Herbert Groeger, stručnjak
Europske unije za restrukturiranje. #L#
Dr. Groeger, stručnjak za problematiku restrukturiranja, poslovni je
partner tvrtke iz Koelna "Carl Duisberg Gesellschaft" (CDG), koja s
hrvatskim Ministarstvom privatizacije i upravljanja imovinom već duže
vrijeme pomaže hrvatskim tvrtkama kako bi ih osposobila za veći prodor
na europsko i svjetsko tržište. Tim gospodarskim programom, uz
programe upravljanja poduzećima i osposobljavanja managmenta, njemačka
vlada pomaže Hrvatskoj u gospodarskom razvoju.
Heinz-Bernd Windscheidt iz tvrtke CDG kazao je kako je riječ o tvrtki
koja se bavi izobrazbom, daljnjim stručnim usavršavanjem i brzom
praktičnom primjenom stečenog znanja u vođenju poduzeća, po načelima
tržišnoga gospodarstva, a u sklopu pomoći njemačke vlade zemljama
istočne i jugoistočne Europe.
Ministarstvo privatizacije i upravljanja imovinom namjerava s tom
tvrtkom sklopiti dvogodišnju suradnju u restrukturiranju poduzeća, te
u osposobljavanju rukovoditelja u uvjetima otvorenog tržišnog
gospodarstva.
Dr. Groeger je istaknuo da se hrvatska tekstilna i odjevna industrija
treba snažno orijentirati na tržište, te da rukovodstvo treba biti
dobro obaviješteno o potrebama tržišta i poslovnih partnera.
Dr. Groeger je stavio težište na kvalifikaciju zaposlenih i izgradnju
strateške organizacije jer je problem što velik broj tvrtaka
organizacijski ne odgovara tržišnim zahtjevima.
Istaknuo je, kako je potrebno da se tvrtke što prije usmjere na
uvođenje inovacija u proizvodni proces, na internacionalna tržišta i
sniženje fiksnih troškova.
Dr. Groeger je istaknuo, kako je za tekstilnu industriju važno da
bude konkurentna na vlastitom i inozemnom tržištu, a o znanjima i
iskustvima zaposlenih ovisit će i uspjeh poduzeća.
(Hina) bma dd
312045 MET jan 96