ZURICH, 23. siječnja (Hina/Reuter) - Prodaja najveće svjetske skupine za proizvodnju prehrambenih proizvoda i pića, Nestle, prošle je godine bila jedan posto niža nego 1994. godine, zbog jačanja švicarskog franka u odnosu na ostale
valute. Tijekom 1995. godine ukupno je prodajom ostvareno 47,5 milijardi američkih dolara, objavljeno je iz Nestlea.
ZURICH, 23. siječnja (Hina/Reuter) - Prodaja najveće svjetske skupine
za proizvodnju prehrambenih proizvoda i pića, Nestle, prošle je godine
bila jedan posto niža nego 1994. godine, zbog jačanja švicarskog franka
u odnosu na ostale valute. Tijekom 1995. godine ukupno je prodajom
ostvareno 47,5 milijardi američkih dolara, objavljeno je iz Nestlea.
#L#
Kako se čak 98 posto proizvodnog asortimana te skupine prodaje na
inozemnom tržištu, prihodi su bili posebno osjetljivi na oscilacije
svjetskog deviznog tržišta.
Analitičari ocjenjuju kako će dobit te skupine u ovoj godini doseći
između 2,71 i 2,81 milijardi američkih dolara, dok će prihodi od prodaje
biti na razini između 50,2 i 51,71 milijardi dolara.
Predstavnici te švicarske skupine također su istakli kako je u protekloj
godini na području Južne Amerike, Afrike i Azije zabilježeno iznadprosječno
povećanje prodaje, dok je prodaja u europskim zemljama ostala na gotovo
istoj razini kao i tijekom 1994. godine.
(Hian) kt sbo
231241 MET jan 96