FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NESTLE OČEKUJE USPJEH I U 1996. GODINI NOVIM PROIZVODIMA

FRANKFURT, 19. siječnja (Hina/Dpa) - Nestle, koncern za proizvodnju živežnih namirnica, posegnuo je ponovno za starom provjerenom taktikom: marke poput Nescafea, Dallmayra, Maggia, Thomya, Sarottia, Baerenmarke, Alete i Herta - ove će godine na tržište izbaciti nove proizvode i tako, nadaju se, povećati prodaju.
FRANKFURT, 19. siječnja (Hina/Dpa) - Nestle, koncern za proizvodnju živežnih namirnica, posegnuo je ponovno za starom provjerenom taktikom: marke poput Nescafea, Dallmayra, Maggia, Thomya, Sarottia, Baerenmarke, Alete i Herta - ove će godine na tržište izbaciti nove proizvode i tako, nadaju se, povećati prodaju. #L# "Mi želimo i 1996. godine povećati proizvodnju i profit", izjavio je direktor Nestlea za Njemačku Robert Raeber. Već protekle poslovne godine njemačka je Nestle-skupina zaradila znatno više od prosjeka ove djelatnosti. Iako su visoka stopa nezaposlenosti i rastući porezi opterećivali potrošačku klimu, Nestleov je ukupni promet u Njemačkoj povećan za 4,8 posto na rekordnih 7,25 milijardi njemačkih maraka. "Natprosječnom rastu u jednoj teškoj godini pridonijela su sva Nestleova društva inovacijama i novim aktivnostima", izjavio je Raeber. Nestle je potrošačima ponudio 130 novih proizvoda a stotinu ih je prestao proizvoditi. (Hina) sap fp 190943 MET jan 96

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙