FRANKFURT, 19. siječnja (Hina/Dpa) - Nestle, koncern za proizvodnju živežnih namirnica, posegnuo je ponovno za starom provjerenom taktikom: marke poput Nescafea, Dallmayra, Maggia, Thomya, Sarottia, Baerenmarke, Alete i Herta - ove će
godine na tržište izbaciti nove proizvode i tako, nadaju se, povećati prodaju.
FRANKFURT, 19. siječnja (Hina/Dpa) - Nestle, koncern za proizvodnju
živežnih namirnica, posegnuo je ponovno za starom provjerenom
taktikom: marke poput Nescafea, Dallmayra, Maggia, Thomya, Sarottia,
Baerenmarke, Alete i Herta - ove će godine na tržište izbaciti nove
proizvode i tako, nadaju se, povećati prodaju. #L#
"Mi želimo i 1996. godine povećati proizvodnju i profit", izjavio je
direktor Nestlea za Njemačku Robert Raeber.
Već protekle poslovne godine njemačka je Nestle-skupina zaradila
znatno više od prosjeka ove djelatnosti. Iako su visoka stopa
nezaposlenosti i rastući porezi opterećivali potrošačku klimu,
Nestleov je ukupni promet u Njemačkoj povećan za 4,8 posto na
rekordnih 7,25 milijardi njemačkih maraka.
"Natprosječnom rastu u jednoj teškoj godini pridonijela su sva
Nestleova društva inovacijama i novim aktivnostima", izjavio je
Raeber. Nestle je potrošačima ponudio 130 novih proizvoda a stotinu ih
je prestao proizvoditi.
(Hina) sap fp
190943 MET jan 96