FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

VEČERNJI LIST OD 15. SIJEČNJA

ZAGREB, 15. siejčnaj (Hina) - Pod naslovom "Ako Sabor želi, bit ću direktor HRT-a" Tifani Šimunović objavljuje razgovor s inž. Ivicom Mudrinićem, ministrom pomorstva, prometa i veza.
ZAGREB, 15. siejčnaj (Hina) - Pod naslovom "Ako Sabor želi, bit ću direktor HRT-a" Tifani Šimunović objavljuje razgovor s inž. Ivicom Mudrinićem, ministrom pomorstva, prometa i veza. #L# U razgovoru o problemima cestovne prometne povezanosti pojedinih dijelova Hrvatske, kao i povezanosti Hrvatske i ostalih europskih zemalja ministar Mudrinić ističe kako u proračunu za g. 1996. na njihov resor otpada tri milijarde i 400 milijuna kuna, a to je iznos "bez kredita i bilo kakvih dodatnih sredstava", koja očekuju u nastupajućem razdoblju. Navodi kako je EU zainteresirana za svršetak izgradnje autoceste Zagreb - Lipovac i autoceste od Zagreba do austrijske granice, ali da nije zainteresirana za financiranje gradnje autoceste Rijeka - Zagreb - Goričan i autoceste do Splita i Dubrovnika. Imajući na umu te činjenice, napravili smo listu prioriteta u cestogradnji, na kojoj se nalazi autocesta Rijeka - Zagreb - Goričan, za koju držimo da će biti dovršena do kraja stoljeća. Na taj ćemo način konačno afirmirati našu najveću luku i ostvariti najvažniju pretpostavku za očekivani razvoj turizma, poglavito na sjevernom dijelu Jadrana i u Istri. Iz istog razloga i radi što bolje integracije hrvatskog teritorija, nužno je u idućih pet do deset godina povezati srednji i južni Jadran s kontinentalnim dijelom Hrvatske. Pripremili smo prijedlog trase autoceste iz Zagreba prema Splitu i Dubrovniku, koja uključuje gradnju tunela Sv. Roka i Masleničkog mosta. Ta će prometnica ujedno omogućiti i kvalitetno povezivanje bihaćkog područja s hrvatskom mrežom autocesta", napominje Mudrinić. O tvrdnjama kako Hrvatsku ipak zaobilaze glavni europski smjerovi, Mudrinić kaže da je Hrvatska sve do Kretske konferencije ministara bila izložena tzv. tihim sankcijama. "Pristup u međunarodne prometne krugove bio nam je otežan, a tada se pojavila i varijanta prometne karte koja je u nekim novinama korištena u prilog tezi o zaobilaženju Hrvatske. Danas je situacija potpuno drukčija. U neprekidnom smo kontaktu s 'Grupom 24', stručnjacima Europske unije, a osobno sam član Konferencije europskih ministara prometa. Naši su koridori u tom sustavu i te kako zastupljeni. Međutim, ne počnemo li sada intenzivno graditi željeznički i cestovni sustav, izgubit ćemo utrku sa Slovencima, Talijanima, i svima onima koji vuku teret i kapital na svoju stranu", ističe Mudrinić. Govoreći o prioritetima u cestogradnji za 1996. godinu Mudrinić ističe da "Vlada predlaže Saboru dovršenje gradnje dionice Oštrovica - Delnice - Kupljak na autocesti Rijeka - Zagreb, te pripremne radove za početak izgradnje ceste od Karlovca do Kupjaka. Tu je i nastavak radova na autocesti Zagreb - Goričan, te svršetak gradnje dionice Zabok - Krapina na autocesti Zagreb - Macelj. Što se tiče Jadranske autoceste, planiramo završiti gradnju Masleničkog mosta sredinom godine i kontinuirano graditi tunel Sv. Rok. Definiranje i priprema trase na relaciji Zagreb - Split istodobno je rješenje i za Zadar upravo preko Masleničkog mosta i kroz tunel Sv. Rok. Predviđeni su i radovi na cesti Solin - Klis, za što imamo osigurane kredite", pojašnjava Mudrinić. (Hina) dp gk 150841 MET jan 96

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙