LONDON, 24. prosinca (Hina/Reuters/AP) - Tamagotchi je, prema anketi što ju je provela agencija Reuters, trenutačno na vrhu spiskova želja za božićne poklone djece diljem svijeta.
LONDON, 24. prosinca (Hina/Reuters/AP) - Tamagotchi je, prema
anketi što ju je provela agencija Reuters, trenutačno na vrhu
spiskova želja za božićne poklone djece diljem svijeta.#L#
Odmah poslije Tamagotchija na spiskovima želja nalazi se uvijek
popularna Barbika - koja je, otkako je rođena prije 38 godina, imala
nekoliko operacija face-liftinga a uskoro joj predstoji
smanjivanje grudi. Plastična ljepotica donijela je prošle godine
svojem proizvođaču Mattelu zaradu od 1,6 milijardi dolara.
Nakon nje slijedi Action Man - poznati borac za pravdu obrijane
glave, koji mrda očima pritiskom gumba na glavi - koji se, međutim,
mora boriti za svoje mjesto na tržištu s herojima iz Ratova
zvijezda, Izgubljenog svijeta i s Batmanom. Vrlo su popularne i
lutke članica muzičke skupine Spice Girls - Scary, Posh, Ginger,
Baby i Sporty.
Među onima koji dobro zarađuju od Božićnih blagdana su i Kinezi,
koji su samo od rujna do danas zaradili 450 milijuna dolara na
izvozu raznih ukrasa za jelke samo u SAD, dok su još 2,2 milijardi
dolara zaradili od izvoza igračaka u tu zemlju u prvih devet mjeseci
ove godine.
Amerikanci, osim što sve više novca troše na kupovinu božićnih
poklona, sve više šalju božićnje čestitke. Američke su pošte ove
godine privremeno zaposlile još 40.000 radnika kako bi nekako
odaslale oko pet milijardi pošiljaka - što je za 2,5 posto više nego
prošle godine.
Božić ipak ne donosi svima sreću. Prema jednoj anketi objavljenoj u
španjolskom listu El Mundo, umjesto sreće, svaka četvrta osoba u
Španjolskoj tijekom Božića osjeća tugu. Deprimiranost pritom
pogađa muškarce tri puta više nego žene. To se objašnjava
činjenicom da je Božić vrijeme obiteljskog okupljanja, a obitelj se
u suvremenom društvu sve više raspada.
(Hina) rb gt
250000 MET dec 97