FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NAJNOVIJI "JAMES BOND" REKLAMIRA VIŠE NEGO IKADA PRIJE

LOS ANGELES, 23. prosinca (Hina/AFP) - Tajni agent Njezina Visočanstva Bond, "James Bond", uvijek okružen lijepim ženama i lijepim automobilima, sada svoju profinjenu otmjenost i legendarnu hladnokrvnost stavlja u službu promicanja poznatih luksuznih proizvoda.
LOS ANGELES, 23. prosinca (Hina/AFP) - Tajni agent Njezina Visočanstva Bond, "James Bond", uvijek okružen lijepim ženama i lijepim automobilima, sada svoju profinjenu otmjenost i legendarnu hladnokrvnost stavlja u službu promicanja poznatih luksuznih proizvoda. #L# Pierce Brosnan, tajni agent 007 u najnovijem filmu o Jamesu Bondu "Tomorrow never dies" (Sutra nikada ne umire) vjerojatno je u zadnje vrijeme češće viđen u reklamama za votku, njemačku marku vozila, satove i proizvođača mobitela nego u reklamama za film. Producent filma MGM potrošio je 20 milijuna dolara za promidžbu filma, ali će ove reklame pet puta više pridonijeti reklamiranju filma, kaže glasnogovornik MGM-a Randy Greenberg. Reklamni spotovi na televiziji i na radiju, plakati i plaćene stranice u novinama i časopisima stvorili su dojam "deja vu" čak i prije nego se film počeo prikazivati u SAD-u, nakon premijere u Londonu, 9. prosinca. James Bond je savršen način reklamiranja zbog svog "izrazito tehnološkog" imagea i naglašene seksualnosti. Najpoznatiji proizvođači namjeravaju svoje najbolje proizvode povezati s tim imenom. "Svi ponekad maštaju o tome da su James Bond. Pogledajte samo te tehnološke novotarije, oružje, žene. To je jednostavno odlično", oduševljen je Greenberg. "Ako imate novaca i vidite da James Bond kupuje BMW, i vi biste lako mogli odlučiti nabaviti jedan BMW". Reklamiranje uz pomoć filma nije neuobičajeno, ali je rijetko tako marljivo primjenjivano. James Bond nosi odijelo talijanskog modnog dizajnera Brionija, sat marke Omega, koristi Visa kreditnu karticu i mobitel marke Ericsson, unajmljuje automobil kod Avisa i pije votku Smirnoff, s kojom je oduvijek bio povezivan. James Bond koji bi gutao pivo za pivom umjesto da pijucka Martini ne bi bio uvjerljiv. Zato u filmu možemo gledati jurnjavu automobilima u kojoj se prevrne Heinekenov kamion iz kojega ispada njegov lomljivi teret. Sve ili skoro sve poznati su proizvodi, čak i crveni trag šminke marke L'Oreal na njegovoj košulji. Novi James Bond ne bio bio James Bond bez luksuznog automobila. Za ovaj 18. film o pustolovinama neumornog špijuna, kojega drugi put glumi Pierce Brosnan, izabran je BMW 750 IL. Automobil je pun oružja i najnovijih tehnoloških izuma o kojima ništa ne piše u prospektu za kupce. Ako se povijest ponovi, poslije prikazivanja ovog filma prodaja tog vozila mogla bi jako skočiti. Kad se u kinima pojavilo "Zlatno oko", 1995., prodavaonice Neiman Marcus reklamirale su deset vozila tipa BMW Z-3 od kojih je svako prodano za 30.000 dolara, a prodaja vozila te tvrtke značajno je porasla. Smirnoff je cijelu svoju božićnu reklamnu kampanju posvetio novom filmu s "koktelima Bond". Visa je snimila jedan od najskupljih reklamnih spotova u kojemu se pojavljuje i Brosnan. Nova L'Orealova kolekcija 007 uvodi boje poput Bond Bordeaux, a Heineken za božićni poklon predlaže kovčežić s čašom. U 7.000 prodavaonica satova Omega prikazivat će se sekvence filma. (Hina) rug bnš 230538 MET dec 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙