LOS ANGELES, 23. prosinca (Hina/AFP) - Tajni agent Njezina Visočanstva Bond, "James Bond", uvijek okružen lijepim ženama i lijepim automobilima, sada svoju profinjenu otmjenost i legendarnu hladnokrvnost stavlja u službu promicanja
poznatih luksuznih proizvoda.
LOS ANGELES, 23. prosinca (Hina/AFP) - Tajni agent Njezina
Visočanstva Bond, "James Bond", uvijek okružen lijepim ženama i
lijepim automobilima, sada svoju profinjenu otmjenost i legendarnu
hladnokrvnost stavlja u službu promicanja poznatih luksuznih
proizvoda. #L#
Pierce Brosnan, tajni agent 007 u najnovijem filmu o Jamesu Bondu
"Tomorrow never dies" (Sutra nikada ne umire) vjerojatno je u
zadnje vrijeme češće viđen u reklamama za votku, njemačku marku
vozila, satove i proizvođača mobitela nego u reklamama za film.
Producent filma MGM potrošio je 20 milijuna dolara za promidžbu
filma, ali će ove reklame pet puta više pridonijeti reklamiranju
filma, kaže glasnogovornik MGM-a Randy Greenberg.
Reklamni spotovi na televiziji i na radiju, plakati i plaćene
stranice u novinama i časopisima stvorili su dojam "deja vu" čak i
prije nego se film počeo prikazivati u SAD-u, nakon premijere u
Londonu, 9. prosinca.
James Bond je savršen način reklamiranja zbog svog "izrazito
tehnološkog" imagea i naglašene seksualnosti. Najpoznatiji
proizvođači namjeravaju svoje najbolje proizvode povezati s tim
imenom.
"Svi ponekad maštaju o tome da su James Bond. Pogledajte samo te
tehnološke novotarije, oružje, žene. To je jednostavno odlično",
oduševljen je Greenberg.
"Ako imate novaca i vidite da James Bond kupuje BMW, i vi biste lako
mogli odlučiti nabaviti jedan BMW".
Reklamiranje uz pomoć filma nije neuobičajeno, ali je rijetko tako
marljivo primjenjivano.
James Bond nosi odijelo talijanskog modnog dizajnera Brionija, sat
marke Omega, koristi Visa kreditnu karticu i mobitel marke
Ericsson, unajmljuje automobil kod Avisa i pije votku Smirnoff, s
kojom je oduvijek bio povezivan.
James Bond koji bi gutao pivo za pivom umjesto da pijucka Martini ne
bi bio uvjerljiv. Zato u filmu možemo gledati jurnjavu automobilima
u kojoj se prevrne Heinekenov kamion iz kojega ispada njegov
lomljivi teret.
Sve ili skoro sve poznati su proizvodi, čak i crveni trag šminke
marke L'Oreal na njegovoj košulji.
Novi James Bond ne bio bio James Bond bez luksuznog automobila. Za
ovaj 18. film o pustolovinama neumornog špijuna, kojega drugi put
glumi Pierce Brosnan, izabran je BMW 750 IL. Automobil je pun oružja
i najnovijih tehnoloških izuma o kojima ništa ne piše u prospektu za
kupce.
Ako se povijest ponovi, poslije prikazivanja ovog filma prodaja tog
vozila mogla bi jako skočiti. Kad se u kinima pojavilo "Zlatno oko",
1995., prodavaonice Neiman Marcus reklamirale su deset vozila tipa
BMW Z-3 od kojih je svako prodano za 30.000 dolara, a prodaja vozila
te tvrtke značajno je porasla.
Smirnoff je cijelu svoju božićnu reklamnu kampanju posvetio novom
filmu s "koktelima Bond". Visa je snimila jedan od najskupljih
reklamnih spotova u kojemu se pojavljuje i Brosnan.
Nova L'Orealova kolekcija 007 uvodi boje poput Bond Bordeaux, a
Heineken za božićni poklon predlaže kovčežić s čašom. U 7.000
prodavaonica satova Omega prikazivat će se sekvence filma.
(Hina) rug bnš
230538 MET dec 97