ZAGREB, 16. prosinca (Hina) - Cilj projekta razvitka Stubičkih toplica u ukupnoj vrijednosti od 23 milijuna njemačkih maraka maksimalno je iskorištavanje kupališta te novih i postojećih kapaciteta hotelsko-turističke tvrtke "Matija
Gubec" d.d. S obzirom na to da slovenske terme Čatež ostvaruju godišnji promet od 25 milijuna maraka, od čega 85 posto zahvaljujući hrvatskim turistima, ovaj projekt je, prema riječima direktora Zdenka Pošteka, iznimno važan za hrvatsku državu.
ZAGREB, 16. prosinca (Hina) - Cilj projekta razvitka Stubičkih toplica
u ukupnoj vrijednosti od 23 milijuna njemačkih maraka maksimalno je
iskorištavanje kupališta te novih i postojećih kapaciteta
hotelsko-turističke tvrtke "Matija Gubec" d.d. S obzirom na to da
slovenske terme Čatež ostvaruju godišnji promet od 25 milijuna maraka,
od čega 85 posto zahvaljujući hrvatskim turistima, ovaj projekt je,
prema riječima direktora Zdenka Pošteka, iznimno važan za hrvatsku
državu. #L#
Nedavno je završena prva faza projekta otvaranjem novih atraktivnih
programa, vodenih tokova, vodopada, vodenih gljiva, akvagana i
podvodno-vibracijske masaže na zatvorenom bazenu Stubičkih toplica s
mogućnošću noćnog kupanja. Preuređen je i fitness centar,
dijagnostičko-terapijski centar, kavana i restoran uz sam bazen.
Sada su, prema riječima Zdenka Pošteka, u tijeku radovi na izmjeni
sustava za crpljenje i pročišćavanje vode, čija se vrijednost
procijenjuje na četiri milijuna maraka, a sljedeći korak je gradnja
zatvorenog bazena za djecu koji bi trebao biti otvoren u proljeće
iduće godine.
Do sljedeće ljetne sezone potpuno će se obnoviti i vanjski bazen
te instalirati jakuzi za leđnu masažu kupača. Obnovljeni i
modernizirani postojeći smještajni kapaciteti s dvjesto kreveta bit
će u sljedeće dvije godine dvostruko povećani dogradnjom hotela čime
bi se Stubičke toplice mogle uključiti u sve atraktivniji kongresni
turizam.
U projekt novog hotela u prvoj je fazi investirano sedam milijuna
maraka, a poslovodstvo tvrtke očekuje da će se iskorištavanjem novog
kupališta akumulirati i dio sredstava za daljnja ulaganja.
Pojačanom propagandom u prvih devet mjeseci ove godine, prema podacima
poslovodstva tvrtke, prodano je samo za unutarnji bazen 44.000
ulaznica, što je gotovo dvostruko više nego u istom razdoblju lani i
118.000 ulaznica za vanjski bazen.
U tvrtki, koja zapošljava 140 djelatnika, započeo je prije nepunih
godinu dana program privatizacije i dokapitalizacije. Iako je većinski
vlasnik još uvijek Hrvatski fond za privatizaciju, srazmjerno uloženim
sredstvima većinski će vlasnik u idućoj godini postati direktor Zdenko
Poštek, koji je sa svojom zagrebačkom tvrtkom INPISI konzalting napravio
projekt razvitka Stubičkih toplica.
(Hina) js sbo
161001 MET dec 97