FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: O AKTUALNOM TRENUTKU HRVATSKOG TURIZMA

DUBROVNIK, 3. prosinca (Hina) - Kako bi se hrvatski turizam vratio na mjesto koje mu pripada na inozemnom turističkom tržištu, svi hrvatski turistički djelatnici moraju osluškivati prijedloge i iskustva inozemnih turističkih partnera, pri čemu se prvenstveno misli na touroperatore iz nama značajnih emitivnih tržišta, a ne pisati elaborate o tome u kaojem bi smjeru hrvatski turizam trebao ići, istaknula je direktorica turističke agencije Atlas i članica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice na okruglom stolu "Aktualni trenutak hrvatskog turizma" Pave Župan Rusković. Okrugli stol organiziran je u sklopu 29. poslovnih susreta "Proizvođači hotelijerstvu 98", koji se od 2. do 4. prosinca održavaju u Dubrovniku. # O turističkim iskustvima svojih zemalja i radu velikih organizatora putovanja iz Njemačke i Velike Britanije te o izlasku iz problema u kojima se trenutačno nalazi domaća turistička industrija hrvatskim su hotelijerima govorili predstavnik TUI-a Verner Bilgram i direktor Transana John Hilly. Glavni je moto njemačkog TUI-a, najvećeg svjetskog koncerna touroperatora, čije su osnovne djelatnosti organizacija putovanja i sudjelovanje u djelatnosti hotela da gost određuje poslovanje koje temelji na ekonomskim kriterijima, fleksibilnosti, brzini i inovativnosti. To je prvi touroperator koji je još 1993. godine tiskao katalog s hrvatskom turističkom ponudom, a u njegovoj je organizaciji u Hrvatsku ove godine došlo 33.100 Nijemaca. Za 98. godinu prognoziraju da će dovesti 45 tisuća turista. No, prepreka razvitku turističke djelatnosti u nas je podizanje hotelskih cijena na uštrb kvalitete. Naime, po Bilgramovim riječima, unatoč uvođenju poreza na dodanu vrijednost, hotelske se cijene ne bi smjele povećavati zbog negativnog efekta koji će se odraziti na dolazak turista iz drugih zemalja. Razvojna vizija TUI-a seže do 2003. godine, kada se u Hrvatskoj očekuje dolazak 150 tisuća njemačkih turista u njihovoj organizaciji. Hrvatski bi se turistički razvoj trebao temeljiti na raznovrsnim programima, prilagođenim potrebama gostiju, poboljšanju infrastrukture te obrazovanju turističkog kadra. Britanski je touroperator Transan još sredinom 80-tih godina imao programe za Hrvatsku, a nakon kraće ratne stanke ove su godine lansirali program s čarter letovima za Dubrovnik, koji je trajao od 5. kolovoza do 4. studenog. Po njihovom bi mišljenju u Hrvatsku došlo još više inozemnih turista, prvenstveno Britanaca, kada bi se u toj zemlji "razbio" imidž Hrvatske kao nesigurne zemlje. U svemu tome na prvom je mjestu reklama, koja bi u Velikoj Britaniji trebala biti prisutna tijekom čitave godine. Kako je istaknuo Hilly, već bi sada trebali biti gotovi programi hrvatske turističke ponude za to tržište za 1999. godinu. Da bi se uspjelo u turističkoj industriji i poslovalo profitabilno potrebno je dugoročno planiranje (5 godina unaprijed), mišljenja je Hilly. Za iduću turističku sezonu u organizaciji Transana u Hrvatsku bi trebalo doći 30 tisuća Britanaca, dok bi se ta brojka u 2000-toj godini popela na 100 tisuća. (Hina) splj sbo 031408 MET dec 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙