FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GODIŠNJI FORUM DIREKTORA PODUZEĆA O INTERNACIONALIZACIJI I GLOBALIZACIJI PODUZEĆA

ZAGREB, 13. studenoga (Hina) - O svjetskoj internacionalizaciji i globalizaciji gospodarstva, njihovu utjecaju na poslovanje poduzeća, teškoćama i opasnostima te načinima pripreme poduzeća za te izazove danas je bilo govora na godišnjemu Forumu direktora poduzeća u Zagrebu, koji su organizirali Slovenska škola za managere Centar Brdo - Sklad za razvoj managementa, Ministarstvo gospodarstva Republike Hrvatske i Hrvatska udruga poslodavaca.
PODUZEĆA ZAGREB, 13. studenoga (Hina) - O svjetskoj internacionalizaciji i globalizaciji gospodarstva, njihovu utjecaju na poslovanje poduzeća, teškoćama i opasnostima te načinima pripreme poduzeća za te izazove danas je bilo govora na godišnjemu Forumu direktora poduzeća u Zagrebu, koji su organizirali Slovenska škola za managere Centar Brdo - Sklad za razvoj managementa, Ministarstvo gospodarstva Republike Hrvatske i Hrvatska udruga poslodavaca. #L# Globalizacija je sigurno jedna od najvažnijih svjetskih pojava koja utječe i na gospodarstvo i na države, rekao je u uvodnom govoru pomoćnik ministra gospodarstva dr. Milan Čuvalo. Temelji održanja i uspjeha nekoga poduzeća u takvim gospodarskim nagnućima su znanje, inventivnost i prilagodljivost, a ovakvi seminari, kako je rekao, nude nove spoznaje poslovoditeljima hrvatskih tvrtaka. Stečenim iskustvom oni mogu znatno pomoći u razvoju i napretku tih tvrtaka, ali i hrvatskoga gospodarstva, rekao je Čuvalo. Globalizacija, po riječima direktora savjetodavnoga poduzeća McKinsey za Francusku i predsjednika Nadzornog odbora Centra Brdo dr. Petera Kraljiča, stvara nove mogućnosti, ali i opasnosti. Da bi se moglo uključiti u globalizaciju, potrebno je razumjeti njezine značajke i sadašnje stanje svjetskoga gospodarstva, rekao je Kraljič. Za globalizaciju nekoga poduzeća, po njegovim riječima, bitno je usmjeriti se na pojedine sektore, osjetiti pritiske tržišta novca i "globalni rat" na svjetskome tržištu. Kraljič smatra da je uništavanje velikih poduzeća i davanje prednosti malom i srednjem gospodarstvu u Hrvatskoj i Sloveniji pogrješka, jer, kako je rekao, samo velika poduzeća, koja su kadra pratiti globalizaciju, mogu vući sveukupno gospodarstvo neke zemlje. Ulaganje u ljude, znanje i darovitost, intelektualno vlasništvo, povezivanje s kvalitetnim partnerima, poznavanje pravih ciljeva i mogućnosti, ambicije i potreba da se razvija internacionalna i globalna kultura unutar poduzeća preduvjeti su bez kojih se ne može uključiti u globalizaciju, rekao je Kraljič. O mogućim strategijama izlaska na međunarodna tržišta nazočnima je govorio profesor marketinga i poslovne strategije u Poslovnoj školi IMD iz Lausanne dr. Derek F. Abell. Uz globalnu viziju i strategiju hrvatske tvrtke, koje žele izići na međunarodno tržište, moraju imati proizvod koji je drukčiji, bolji, jeftiniji i kvalitetniji od proizvoda na određenu tržištu, istaknuo je Abell. (Hina) so gk 131822 MET nov 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙