FRANKFURT, 13. studenog (Hina/dpa) - Automobili njemačkih proizvođača koji su nekada bili poznati po svojoj pouzdanosti imaju sve većih poteškoća što se tiče kvalitete. Skupe reklamacije, naknadni popravci vozila, loši rezultati
testova, nezadovoljni kupci i posljednja mjesta u statistikama nezgoda izazivaju nedoumice glede kvalitete njemačkih automobila.
FRANKFURT, 13. studenog (Hina/dpa) - Automobili njemačkih
proizvođača koji su nekada bili poznati po svojoj pouzdanosti imaju
sve većih poteškoća što se tiče kvalitete. Skupe reklamacije,
naknadni popravci vozila, loši rezultati testova, nezadovoljni
kupci i posljednja mjesta u statistikama nezgoda izazivaju
nedoumice glede kvalitete njemačkih automobila.#L#
U anketi provedenoj među 14000 vozača, stručnjaci Zavoda za
kontrolu roba i proizvoda su ustanovili "da nova vozila
(proizvedena 1996. godine) pokazuju više nedostataka nego vozila
proizvedena 1994/95. godine".
Dieter Philipp, glavni tehničar ADAC-a u Frankfurtu činjenicu da
kvaliteta sve više opada ne smatra začuđujućom. On ukazuje na to da
su tvornice smanjenjem broja zaposlenih ukinule mjesta kontrolora
kakvoće. Drugi je razlog po njegovu mišljenju pritisak na cijene
vozila, zbog čega se koriste lošiji materijali.
Anton Demmel iz BMW-a nalazi i treći uzrok: vrijeme razvoja
pojedinog modela skraćeno je sa ranijih sedam na sadašnje četiri
godine. Stoga često nema dovoljno vremena da se model ispita još u
razvojnoj fazi.
(Hina) spa fp
130100 MET nov 97