FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PROFESIONALIZMOM I TURISTIČKOM IZOBRAZBOM U 21. STOLJEĆE

ZAGREB, 7. studenoga (Hina) - U 21. stoljeću preživjet će samo one turističke agencije koje će se znati i moći prilagoditi sveopćim svjetskim promjenama, jer treće tisućljeće zahtijeva visoki profesionalizam i stalno usavršavanje, poruka je dvodnevnoga, drugoga skupa hrvatskih turističkih agencija pod nazivom "Agencija '97 - Na pragu trećega milenija", koji je danas završio u zagrebačkome hotelu Esplanade, a organizirale su ga Katedra za turizam zagrebačkog Ekonomskog fakulteta i Hrvatska gospodarska komora.
ZAGREB, 7. studenoga (Hina) - U 21. stoljeću preživjet će samo one turističke agencije koje će se znati i moći prilagoditi sveopćim svjetskim promjenama, jer treće tisućljeće zahtijeva visoki profesionalizam i stalno usavršavanje, poruka je dvodnevnoga, drugoga skupa hrvatskih turističkih agencija pod nazivom "Agencija '97 - Na pragu trećega milenija", koji je danas završio u zagrebačkome hotelu Esplanade, a organizirale su ga Katedra za turizam zagrebačkog Ekonomskog fakulteta i Hrvatska gospodarska komora. #L# Hrvatske turističke agencije očekuju pomoć u poslovanju svih političkih i državnih ustanova i tijela, koji se neizravno ili izravno bave turizmom i imaju veze s promicanjem i prodajom hrvatskoga turističkog proizvoda. Kako je istaknuto na skupu, zakonodavstvo nije prilagođeno ni današnjemu, a kamoli budućemu vremenu. Sudionici savjetovanja izrazili su želju da se iduće godine ponovno sastanu u prvome tjednu mjeseca studenoga i o cehovskim pitanjima raspravljaju s konkretnim sugovornicima koji će im pomoći da prevladaju probleme. Znanstveno-strukovni skupovi i nadalje će se priređivati svake druge godine, a 1999. osnovna će tema biti "Prva iskustva poslovanja s Europskom unijom". (Hina) js mi 071516 MET nov 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙