ZAGREB, 7. studenoga (Hina) - U 21. stoljeću preživjet će samo one turističke agencije koje će se znati i moći prilagoditi sveopćim svjetskim promjenama, jer treće tisućljeće zahtijeva visoki profesionalizam i stalno usavršavanje,
poruka je dvodnevnoga, drugoga skupa hrvatskih turističkih agencija pod nazivom "Agencija '97 - Na pragu trećega milenija", koji je danas završio u zagrebačkome hotelu Esplanade, a organizirale su ga Katedra za turizam zagrebačkog Ekonomskog fakulteta i Hrvatska gospodarska komora.
ZAGREB, 7. studenoga (Hina) - U 21. stoljeću preživjet će samo one
turističke agencije koje će se znati i moći prilagoditi sveopćim
svjetskim promjenama, jer treće tisućljeće zahtijeva visoki
profesionalizam i stalno usavršavanje, poruka je dvodnevnoga,
drugoga skupa hrvatskih turističkih agencija pod nazivom "Agencija
'97 - Na pragu trećega milenija", koji je danas završio u
zagrebačkome hotelu Esplanade, a organizirale su ga Katedra za
turizam zagrebačkog Ekonomskog fakulteta i Hrvatska gospodarska
komora. #L#
Hrvatske turističke agencije očekuju pomoć u poslovanju svih
političkih i državnih ustanova i tijela, koji se neizravno ili
izravno bave turizmom i imaju veze s promicanjem i prodajom
hrvatskoga turističkog proizvoda. Kako je istaknuto na skupu,
zakonodavstvo nije prilagođeno ni današnjemu, a kamoli budućemu
vremenu.
Sudionici savjetovanja izrazili su želju da se iduće godine ponovno
sastanu u prvome tjednu mjeseca studenoga i o cehovskim pitanjima
raspravljaju s konkretnim sugovornicima koji će im pomoći da
prevladaju probleme. Znanstveno-strukovni skupovi i nadalje će se
priređivati svake druge godine, a 1999. osnovna će tema biti "Prva
iskustva poslovanja s Europskom unijom".
(Hina) js mi
071516 MET nov 97