PULA, 4. studenog (Hina) - Budući da u pulskome brodogradilištu Uljanik protekli tjedan nije bilo moguće porinuti u more brod "Kara Sea" zbog vremenskih neprilika, njegovo je porinuće odgođeno za subotu, 8. listopada, rekao je
zamjenik direktora Odjela prodaje toga brodogradilišta Ivan Pamić.
PULA, 4. studenog (Hina) - Budući da u pulskome brodogradilištu
Uljanik protekli tjedan nije bilo moguće porinuti u more brod "Kara
Sea" zbog vremenskih neprilika, njegovo je porinuće odgođeno za
subotu, 8. listopada, rekao je zamjenik direktora Odjela prodaje toga
brodogradilišta Ivan Pamić. #L#
Umjesto njega na navoz će biti položena kobilica za isti takav brod -
riječ je o tankerima za prijevoz kemijskih tereta nosivosti 47.400
brutto registarskih tona (BRT) - dok se treći iz te serije istovjetnih
brodova već gradi na susjednom navozu.
U Uljanikovoj je knjizi narudžbi 12 brodova ukupne nosivosti više od
300 tisuća BRT, a vrijednost tih poslova veća je od 400 milijuna
američkih dolara. Tim je ugovorima, kaže Pamić, osigurana puna
popunjenost Uljanikovih navoza do kraja tisućljeća.
Osim toga, s ruskim su Novoshipom, s kojim je već ugovorena gradnja
četiriju istovjetnih brodova za prijevoz kemijskih tereta (17,5 tisuća
BRT), potpisane i tri opcije o gradnji još šest brodova, a o prvoj od
njih, o gradnji dvaju brodova, ta bi se brodarska kompanija trebala
izjasniti najkasnije do 12. studenog.
Na Uljanikovim će se navozima graditi i četiri broda za prijevoz
automobila i kamiona nosivosti po 13 tisuća BRT, po dva za Providence
Shipping Inc. koja je u vlasništvu njemačkog koncerna Krupp i
norveškog brodara Jan-Erik Dyvija iz Osla.
Popunjenost knjige narudžbi Uljaniku će vratiti i prijeratni ritam
gradnje pet do šest brodova na godinu. Ugradbeni kapaciteti omogućuju
istodobno gradnju na četiri navoza, no, gradnja na tri navoza u
isto vrijeme bit će dostatna za realizaciju ugovorenog programa i punu
uposlenost za dvije tisuće djelatnika tog brodogradilišta i njihove
kooperante.
(Hina) kž sbo
041034 MET nov 97