FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

AMERIČKE PODUZETNICE VIŠE KORISTE INTERNET OD SVOJIH KOLEGA

NEW YORK, 29. listopada (Hina/dpa) - Američke poduzetnice puno aktivnije i fleksibilnije koriste Internet i nove komunikacijske tehnologije za proširenje svojih poslova od svojih kolega, muškaraca, pokazala je zajednička studija američke udruge poduzetnica NFWBO (National Foundation for Women Business Owners) i IBM-a.
NEW YORK, 29. listopada (Hina/dpa) - Američke poduzetnice puno aktivnije i fleksibilnije koriste Internet i nove komunikacijske tehnologije za proširenje svojih poslova od svojih kolega, muškaraca, pokazala je zajednička studija američke udruge poduzetnica NFWBO (National Foundation for Women Business Owners) i IBM-a.#L# Gotovo 47 posto ispitanih poduzetnica već koristi Online-usluge, dok to čini svega 41 posto poduzetnika. Preko Interneta u pravilnim razmacima komunicira 51 posto svih američkih poduzetnica dok svega 40 posto poduzetnika koristi ovu Online-mogućnost. Samo 14 posto svih američkih poduzetnika koristi Internet za istraživanje. Suprotno tome 22 posto svih poduzetnica pretražuje Internet za dobivanje potrebnih informacija. Za ovu je studiju 800 američkih poduzeća vođenih od muškaraca i žena odgovorilo na pitanje koje nove tehnologije koriste u svom radu. Više žena nego muškaraca je uvjereno da im nove tehnologije mogu pomoći u radu sa strankama, kod uvođenja novih proizvoda i usluga kao i kod poboljšanja marketinga. Broj američkih poduzetnica koje imaju vlastitu "Home Page" za svoja poduzeća na "World Wide Webu", multimedijalnom dijelu Interneta se od protekle godine utrostručio. Već 23 posto svih američkih vlasnica poduzeća ima vlastiti "Home Page" kojim ukazuju na proizvode i usluge svojih poduzeća. U usporedbi s tim je svega 16 posto poduzetnika uredilo vlastiti "Home Page". IBM je potvrdio da poduzetnice u sve većoj mjeri koriste Internet za razvoj novih poslovnih strategija, analizu konkurentske mogućnosti vlastitog poduzeća te za pronalaženje kvalificiranih suradnika. One Internet također koriste za promociju svojih poduzeća diljem svijeta, stoji u navedenoj studiji. (Hina) span rb 290053 MET oct 97

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙