ZAGREB, 27. listopada (Hina) - Istraživanje u SAD i Europskoj Uniji (EU) pokazala su da je "poslovna inspiracija" jedna od najpoželjnijih osobina koju bi trebao posjedovati suvremeni menadžer. Ispitivanja hrvatskog javnog mnijenja,
međutim, pokazala su da prosječnom Hrvatu "inspirativnost" ne predstavlja tako poželjnu vrijednost, odnosno osobinu, piše mr. Goran Kutnjak u "Hrvatskom gospodarstvu".
ZAGREB, 27. listopada (Hina) - Istraživanje u SAD i Europskoj Uniji
(EU) pokazala su da je "poslovna inspiracija" jedna od
najpoželjnijih osobina koju bi trebao posjedovati suvremeni
menadžer. Ispitivanja hrvatskog javnog mnijenja, međutim,
pokazala su da prosječnom Hrvatu "inspirativnost" ne predstavlja
tako poželjnu vrijednost, odnosno osobinu, piše mr. Goran Kutnjak u
"Hrvatskom gospodarstvu".#L#
Brojna su svjetska istraživanja, u sklopu razmatranja problema
menadžmenta, obuhvatila i pitanje utvrđivanja stvarnih i poželjnih
osobina menadžera. Prema istraživanju što ga je u SAD proveo dr.
Velimir Srića i kojega su rezultati objavljeni u knjizi "Inventivni
menadžment", najčešće poželjne osobine menadžera su: poštenje,
sposobnost, dalekovidnost, te na četvrtom mjestu - inspirativnost,
prije inteligencije na petom mjestu. U knjizi dr. Sriće "Principi
modernog menadžmenta" objavljeni su rezultati istraživanja
provedenog u zemljama-članicama EU na više od 1.000 ispitanika. Kao
najpoželjnije osobine menedžera navode se "inovativnost i
vizionarstvo". Međutim, indikativno je da pojam "inspirativnosti"
nije imao nekog osobitog značaja kao poželjna menadžerska osobina u
hrvatskim ispitivanjima. Na ljestvici poželjnih menadžerskih
osobina, za prosječnog Hrvata inspiracija je tek na dvanaestom
mjestu!
(Hina) dluc
271138 MET oct 97